Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Luc
Overijse schrijft:
Luc bedoel je dan een tweede kaartje voor vandaag ?

Grtz
Kris
Haha, ja inderdaad. :laugh: Ik heb even de software getest om het kaartje aan te maken. Ik had daar al meer dan een half jaar niet meer naar gekeken B)

Ik heb net een oproep geplaatst op weerwoord.be, zodat het aantal meldingen hoger wordt. Dan kan ik later vanavond een nauwkeuriger kaartje genereren.

Gr,
Luc
Door meteozwolle
Luc beetje off-topic maar kan je aangeven welke software je gebruikt om de kaartjes te genereren ?
Door Luc
meteozwolle schrijft:
Luc beetje off-topic maar kan je aangeven welke software je gebruikt om de kaartjes te genereren ?
Ja hoor: "Luc's weerkaarten software". ;) Oftewel zelf geschreven software met een ingewikkeld algoritme.

Gr,
Luc
Door wslangerak
De oproep op WW heeft wel succes gehad zeg! Een flinke bak sneeuwhoogten erbij het laatste halfuur.
Door WSWijk
Hoi Luc,

Het valt me op dat de tijd bij het melden standaard op het voorgaande hele uur staat.
Is hier expres voor gekozen?

Ik gaf net dus de meting door en zag daarna dat de tijd op 21.00 uur stond. Had ik even geen rekening mee gehouden. Het was dus eigenlijk 21.55 uur.

Is het mogelijk om dat aan te passen, dat hij automatisch de huidige tijd kiest?

Groeten

Theo.
Door meteohoekvanholland
Heb om 20:15 uur melding gedaan voor Hoek van Holland (maar liefst 1 cm), maar geeft bij plaatsnaam 'Dorp' aan. De coördinaten zullen in ieder geval wel goed ontvangen zijn.
Door Luc
@meteohoekvanholland
Ja de coordinaten zijn goed opgeslagen en die gebruik ik voor het kaartje.

@WSWijk
Standaard heb ik het laatste hele uur gekozen. Voor het kaartje maken die (maximaal) 55 minuten niet uit, omdat ik het kaartje eens per dag genereer.

@wslangerak
Oproep op weerwoord deed het vorig jaar ook al goed. Dit jaar gelukkig ook weer, zodat ik een betrouwbare kaart kan maken.

@allemaal
Er staat weer een nieuw kaartje met alle data tot 22:45u

Edit:
@Luc
Bedtijd :D
Door tinuz97
wslangerak schrijft:
Te koop voor EUR 1.175,00 excl. 19% BTW (hihi)

Wel met airmiles? anders hoef ik het niet :laugh: