Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door meteohoekvanholland
Wij zitten er midden in, maar dan bedoel ik ook echt midden in, of er tussen, het is maar hoe je het bekijkt. Aan twee kanten staan we de buien uit te zwaaien, gaan aan onze neus hier in H.v.H. voorbij. En ik maar klaar staan met de camera's...

Misschien later meer geluk!

Groeten uit Hoek van Holland, met wat lichte drupjes en wat gerommel in de verte.
Door Overijse
Hier ook er net tussenin, overal rondom donker, zwarte lucht, geflits en gedonder en hier wat gedruppel dat 0.4 mm heeft opgeleverd. Pffff

Tot nu toe heeft de voorspelling van YR.NO gelijk, en moet het grote werk hier nog aankomen na middernacht, ik wacht dus wel ff af.

Grtz
Kris
Door verhaar.riepe
Hallo,

Hier 7,3mm gevallen (6mm per min.) wel onweer.
Windvlaag 50km/h.
Niet het weer wat ze hadden voorspeld.
Het ziet er naar uit dat de buien sneller over het land heen zijn dan gedacht.
Of er moet nog meer komen.

We wachten af.

mvg
René
Door wslangerak
't Was even bar hier, leek wel een downburst. Takken vlogen om je oren, hagel (een centimetertje doorsnee) CG's meer dan genoeg, webcam viel uit. En de rest volgt nog wel de komende uren... :)

Regen 14.7 mm, Tact 22.0 °C
Door Mike
Ook hier neerslag, 3mm maar liefst :laugh:
Vond het nou niet zo spectaculair, had meer verwacht met zulke temp., tis wel lekker afgekoelt van 34 naar 21 graden.

Zie ook dat de buien ineens in elkaar zakken boven midden Nederland.
Bijlagen
m.gif
m.gif (43.22 KiB) 3146 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
"KNMI zit er weer zoals altijd naast met het Noodweer ....Ik had het wel gedacht...Helaas , Helaas, Er komt niets van"

Tenminste niet bij mij in Coevorden.

De buien lossen compleet op. :(

Toch maar met zijn allen gaan Stormchasen in de US dan voor het echte werk ??? :)

Mvg, Martijn