- 21 aug 2011, 20:41
Ik weet het ook niet meer, buienradar zegt dat het uit het zuiden komt/waait, maar ik meet en zie hier de wolken uit het westen komen:silly: :S
Zojuist om 18.13 uur is de procedure van extreem weer voor de Regionale Brandweer Z.O.Brabant ingetrokken.(De zo genoemde "stormnacht procedure")Iedereen die op kwam draven kan weer naar huis.:laugh:
Josje schrijft:Zojuist om 18.13 uur is de procedure van extreem weer voor de Regionale Brandweer Z.O.Brabant ingetrokken.(De zo genoemde "stormnacht procedure")Iedereen die op kwam draven kan weer naar huis.:laugh:
En zo is er weer een bak geld over de balk gesmeten. Wat een onzin om vooraf alles en iedereen te mobiliseren....
Gr.
Thierry
Hallo Meteovrienden,
De elementen kan je niet beheersen, ook niet het gedrag van 60000 mensen maar je kan er op zijn minst voor proberen te zorgen dat er geen doden vallen , waarvan akte , in Belgie als je er niets mee doet.
Ik heb geen problemen met de waarschuwingen ,voorkomen is beter als genezen.
groeten Nol
Meteoeersel.nl
Josje schrijft:Zojuist om 18.13 uur is de procedure van extreem weer voor de Regionale Brandweer Z.O.Brabant ingetrokken.(De zo genoemde "stormnacht procedure")Iedereen die op kwam draven kan weer naar huis.:laugh:
En zo is er weer een bak geld over de balk gesmeten. Wat een onzin om vooraf alles en iedereen te mobiliseren....
Gr.
Thierry
over de bak geld die over de balk gesmeten wordt.!!!
Misschien dat je je tijd beter kan besteden als aan het weer, niets is zeker, alleen het verleden, en dat geld zeker voor het weer.
Dus verkoop je weerstation, scheelt weer wat geld .....