Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door jorissynaeve
Denk dat dit nog wat voorbarig voor onze streken maar wie weet.. :)
Door SpeedyGJ
Mah zullen we daar nog maar even mee wachten tot de eerste echte sneeuw? :D
Dat duurt nog wel tot de volgende maand ;)
Door Eckie76
Ik kan niet wachten tot de eerste sneeuw, maar de Eifel en Ardennen hebben al een voorproefje gehad.
Ideale weersituatie daarvoor gisteren, met actieve buien die vanuit NW tegen de plateau's aan dreven, plus de extreem koude lucht op 5 km.
Jammer dat Roermond net iets lager ligt.:silly:
Door coensweer
Hallo,
Ik ben Coen Bijlsma ik ben een weeramateur van 14 jaar.
Ook beheer ik mijn website en forum:
-Website: www.coensweer.nl
-Forum: www.hetweer.yourbb.nl (kom ook mee praten op mijn forum)

Sorry, ik wist niet waar ik me anders kon voor stellen.

Ik probeer mijn weerstation ook online te zetten

Gr coen!
Door weerzoetermeer
Welkom Coen,

We hebben hier een speciale afdeling voor... even voorstellen...kijk maar bij de categorieën. Graag daar je bericht opnieuw plaatsen....

Gr.
Thierry
Door Snarf2000
De meetlat maar weer uit het vet halen:P

:lol: Frans
Door WSWijk
We (ze) zijn bezig met het projectje van de automatische sneeuwhoogtemeter via het Dallas 1 Wire systeem. Wordt even doorwerken dus :-)
Door jorissynaeve
Hopelijk is volgende week de eerste sensor klaar en heeft binnen 2-3 weken enkele van ons een automatische sensor :)
Door fotogw
Het kan maar zo in deze tijd van het jaar! 24 oktober 2003 heeft het op de Veluwe gesneeuwd! Weet ik nog omdat m'n dochter (vandaag 7 jaar) toen 1 dag oud was:cheer:

Ben benieuwd naar de ervaringen met de automatische metingen. Gaat Luc daar ook wat mee doen op HWA? Zou mooi zijn! Kan 'ie meteen 10cm temp in de tabellen opnemen. Heeft hij ook iets te doen, we moeten toch voorkomen dat Luc zich gaat vervelen, niet? ;)

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl