Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door ajm
De hele morgen al berichten van zeer slecht weer met onweer en hagelstenen op de radio.
De div weersite's geven dat echter in het geheel niet aan.
Zouden ze een bandje op hebben staan :P
Door meteozwolle
of de nos achterloopt of slechts 'behoudend' is, laten we maar in het midden :-)
feit is wel dat de NOS moeite heeft met het tempo van 'de nieuwe media'
Door Josje
Twitter gaf onlangs ook een zware waarschuwing:
KNMI geeft Waarschuwing Extreem Weer uit, voor #Gelderland, #Overijssel,
#NoordBrabant en #Limburg. Kans op zwaar onweer is groter dan 50%.

Weerplaza,geef een uitgebreidere weerwaarschuwing uit.
Wordt het weer pompen of verzuipen hier in Z.O.Brabant....?:woohoo:
Door Goris
Hallo,

Het veranderd met het uur.
Een uur geleden zou Brabant Utrecht Overijsel raak zijn volgens buienradar.
Nu Overijsel en meer oostelijk. Terwijl de Noorse gegevens bijna geen neerslag voor Brabant geeft wel van maandag op Dinsdag.
Louis
Door Josje
Temperatuur loopt nu héél snel op hier,geen wonder dat de weersfronten elkaar gaan treffen hier.Misschien ben ik ouderwets ,maar ik heb mijn palmpjes die in de tuin staan maar een beschutte plek gegegen, en mn tuinmeubeltjes maar in tuinhuis gezet.
Vergeet niet wat er met Pukkelpop is gebeurt,daar was een ook een waarschuwing,maar dat het zo extreem was was niet voorspeld...
We wachten maar af hier waar de buien gaan vallen....
Door jango
ajm schrijft:
De hele morgen al berichten van zeer slecht weer met onweer en hagelstenen op de radio.
De div weersite's geven dat echter in het geheel niet aan.
Zouden ze een bandje op hebben staan :P

Jij zit zeker op de Antillen, uit je profiel is in ieder geval niet op te maken waar je wel vandaan komt.
Maar het zal wel behoorlijk ver weg zijn als je niets hebt opgemerkt.

Maar vanochtend om 8.45 raasde het eerste onweersgebied over zuid oost Nederland
Aangezien het in deze tijd van het jaar heel moeilijk is vast te stellen hoe heftig en waar de activiteit zich zal ontplooien is deze waarschuwing niet voor niets.

En vanmiddag kan het weer zomaar raak zijn gezien de huidige ontwikkelingen.

Groet Jan
Door Josje
Ik zit niet op de Antillen hoor!
Maar als je eens GOED mijn topic had gelezen...dat had je kunnen zien dat ik uit Z.O Brabant kom.En trouwens de Antillen horen ook bij Nederland.
Door weerzoetermeer
Als jij GOED het bericht van Jango leest zie je dat hij quote op het bericht van de topic starten... ;)

Gr.
Thierry