Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door nitrx
Het dagrecord (max temperatuur) van 1 oktober 1908 24,1 C is op 1-10-2011 gesneuveld rond 13:30 24,4 C (dat zal nog wel iets hoger worden.
Door SpeedyGJ
23.8°C hier als maximum, de temp begin nu langzaam weer wat te dalen.
De afgelopen dagen heb ik wel hoger gemeten.
29ste: 24.5°C
30ste: 24.3°C
01ste: 23.8°C

De komende dagen zal dit dus lager worden tot we uiteindelijk de herfst in gaan ;)
Door Snarf2000
Het gaat dit jaar lekker.

Eerst winter.
Daarna prachtig voorjaar.
Toen door GJ zijn gestuntel herfst.
Bedankt he' voor de 2 maanden regen en wind.
Nu weer zomer. (ik had vandaag 25.4 als max en dus ook een stationsrecord)
Dadelijk de winter in of krijgen we een normale herfst.

Frans
Door jango
nitrx schrijft:
Uiteindelijk werd het 25,7 graden in De Bilt, ik ga mijn zwembroek maar weer opzoekenB)

Dat is toch niets vergeleken met wat verschillende HWA stations de laatste dagen hebben gemeten.
Door Overijse
jango schrijft:
nitrx schrijft:
Uiteindelijk werd het 25,7 graden in De Bilt, ik ga mijn zwembroek maar weer opzoekenB)

Dat is toch niets vergeleken met wat verschillende HWA stations de laatste dagen hebben gemeten.

Om onze vriend Jango gelukkig te maken heb ik alle 370 aangesloten stations één voor één afgegaan en ja de Jan had gelijk, wat normaal is anders zou hij hier zijn ongenoegen niet komen uiten ipv een klein PMtje te zenden naar een moderator.

Wel Jan aangezien je alles ziet en heel veel tijd over hebt om alles in de gaten te houden en om je ongenoegen te uiten stel ik voor dat je aan Luc een moderatorfunctie vraagt, is dat geen lumineus idee.B)

Met vriendelijke groeten,

Kris