Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Nodri
Hallo allemaal,

ZO na een paar omzwervingen hier terect gekomen na de aanschaf van mijn weerstation. Ik ben Richard, 32 lentes jong en woonachtig in een klein dorpje onder de rook van Franeker. Al van jongs af aan ben ik al bezig geweest met het weer. Na Pa aangestoken te hebben, hebben we een aantal weerstations gehad. De laatste was een Davis weatherlink (volgens mij) maar nadat deze keurig netjes de storm zag aankomen kon hij de bliksem niet verdragen. Wel beeld geen data meer helaas.
Na een aantal jaren stilte op weergebied begon het toch weer te kriebelen en heb ik een TFA Nexus gekocht op weershop.be . De hoop is om ooit nog eens een vantage pro II aan te schaffen, dat vind ik een geweldig apparaat!
Ik ben nog druk bezig met stoeien met weather display en het andere programma wat erbij zit. Volgens mij is het niet zo 1,2,3 geregeld met dat programma en dat station. Op het forum hoop ik ook wat hulp te vinden hierover.
Vele groeten en berichten,
Richard
Door Luc
Hoi Richard,

Welkom hier!
Er is een heleboel kennis aanwezig op het forum, dus schroom niet om je vragen te stellen.

Gr,
Luc
Door eugel
Welkom Richard. weet zeker dat er hier op het forum genoeg mensen zijn om je te helpen met je eventuele problemen op het gebied van soft-en hardware betrefende je weerstation.

succes met je hobby.
Door duck1966
welkom luc ik ben ook vrij nieuw hier en heb ook veel hulp gehad met kleine problemen je zit goed hier wat hulp betreft