Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door johanvw
Luc en Eckie76

Dat zijn wel weer erg goedkope oplossingen!
Dus die houd ik zeker op mijn lijstje.
Eerst even een probleem met Weatherlink 5.8.0 oplossen (er zit een bij Davis bekende bug in....), maar morgen heb ik hopelijk meer tijd om dit draaiend te krijgen!
Ik houd jullie op de hoogte....

Groeten,
Johan
Door SpeedyGJ
Ik heb anders hele andere ervaringen over hosting2go en bleek zeker niet de enige te zijn, bij 100+ bezoekers zouden hun servers niet eens aan kunnen, dit probleem had ik ook maar erger nog, backup kwijt raken en een forum lam leggen met meer dan 60.000 berichten, 1 keer oke maar dan nog eens een 2de keer doet bij mij flink de das om!

Ik zit nu bij antagonist, deze zijn meer dan goed heb zelfs afspraken kunnen maken over de backups daar doen ze gelukkig niet moeilijk over :)
Door wsp
SpeedyGJ schrijft:
Ik heb anders hele andere ervaringen over hosting2go en bleek zeker niet de enige te zijn, bij 100+ bezoekers zouden hun servers niet eens aan kunnen, dit probleem had ik ook maar erger nog, backup kwijt raken en een forum lam leggen met meer dan 60.000 berichten, 1 keer oke maar dan nog eens een 2de keer doet bij mij flink de das om!

Ik zit nu bij antagonist, deze zijn meer dan goed heb zelfs afspraken kunnen maken over de backups daar doen ze gelukkig niet moeilijk over :)

Yup dit bedoel ik maar.
ben blij dat een iemand anders dit opschrijft.
Bij ons sisweb.nl zijn de backups iets van zelf sprekend, hoef je niet voor te betalen of wat dan ook, gaat helemaal automatisch, zit bij het bedrag.

Mijn ervaring, omdat we ook veel klanten hebben die naar ons toe komen, is dat ze inderdaad achteraf zeggen dat de fout is dat ze naar de prijs kijken, maar niet kijken wat er achter hangt.
Maar aan de groei te zien is onze beste reklame de mond op mond reklame, we maken nergens reclame, dan behalve soms hier, maar geen bladen of wat dan, gewoon op de tevredenheid van de klanten groeien wij suc6 vol en wat het belangrijkste is, het is voor ons een hobby, geen dure telefoon lijnen enzo, wij hoeven ook geen pand te bekostigen enz.

Maar goed, een ieder fijne sint gewenst, doeiiggiiee.