Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door wsp
Prachtige foto,

Ik heb dit al zovaak geprobeerd om zo'n mooie foto te maken, maar helaas ook deze kennis heb ik niet in mijn vingers.

En inderdaad eindelijk over het weer, ook al is het onweer ;-)

Wthus misschien dat je er bij kunt zetten hoe je de diafragma en zo heb ingesteld en iso en zo, ben ik wel benieuwd naar.
Door wslangerak
Ze zijn weer prachtig, Wilber.

Ik ben gisteravond voor jan-met-de-korte-achternaam naar buiten gegaan. Toen het een beetje interessant begon te worden vielen er zulke dikke druppels dat ik snel naar binnen ben gevlucht. Al die vlekken op je foto's schiet ook niet op :blink:

Gr,
Door Regards
wsp schrijft:
Prachtige foto,

Ik heb dit al zovaak geprobeerd om zo'n mooie foto te maken, maar helaas ook deze kennis heb ik niet in mijn vingers.

En inderdaad eindelijk over het weer, ook al is het onweer ;-)

Wthus misschien dat je er bij kunt zetten hoe je de diafragma en zo heb ingesteld en iso en zo, ben ik wel benieuwd naar.

Kijk even op de link hieronder (reactie nr.5), misschien heb je er wat aan.

>> Link <<

Suc6
Door wsp
Regards,

Bedankt voor deze info, daar staat mij ook een foto he, wat een pracht foto.
Ik heb het zelf niet zo met de bliksem, maar vindt het een mooie verschijnsel op afstand.

Heb nare dingen mee gemaakt met bliksem, daarom toch die angst wat er dan is als het boven je hangt.
Door Regards
wsp schrijft:
Regards,

Bedankt voor deze info, daar staat mij ook een foto he, wat een pracht foto.
Ik heb het zelf niet zo met de bliksem, maar vindt het een mooie verschijnsel op afstand.

Heb nare dingen mee gemaakt met bliksem, daarom toch die angst wat er dan is als het boven je hangt.

Graag gedaan (als je zoekt in dat forum heb je nog veel meer onweer foto's), het is ook maar een handvat, ik denk dat je het gewoon moet proberen in verschillende mode, er komt ook geluk bij kijken denk ik.

Had gisteren ook naar buiten moeten gaan, maar niet aan gedacht, heeft hier gisteren ook goed geonweerd.

En je angst, daar kan ik je niet vanaf helpen, sorry.

Ene zeg maar Rik hoor, Regards is maar een nickname ;)