Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door tinuz97
Mike schrijft:
tinuz97 schrijft:
Ja klopt,op 10mm kreeg ik zowat heel het huis cadeau erbij :laugh:
Volgende keer ga ik eens in een polder cq openveld (met dekking haha) zoeken.
Helaas geen geknetter gehad of flinke plons regen :dry:

Leuk spul zo een super groothoek, toch ook maar eens een keertje aanschaffen ;)

Pas een 70-200 gekocht, rete scherp objectief ;) , maargoed ik ga teveel OFF-topic.

Groeten, Mike.

Ah geeft niet hoor offtopic,want ik heb het expres in offtopic geplaatst.
Zolang het over fotografie gaat en foto's,objectieven,filters etc vind ik het best.
Dus zo te zien nog meer fotografen hier?
De 70-200 voor de canon die jij hebt? (de 2.8 usm of de is usm?)
Die is inderdaad ragscherp,en die zou ik zelf graag in de toekomst willen in plaats van mijn 70-300 is usm,alhoewel die ook best ramscherp is en mooie kleuren (wordt ook wel verborgen L lens genoemd)
Voordeel van de 70-200 waar ik hem voor wil is dat hij spatwaterdicht is,en natuurlijk nog scherper/mooiere kleuren,maar vooral spatwaterdicht (is de 7D camera nl ook)
Maar aangezien ik afgelopen maand de 500D dus geupgrade heb naar de 7D met originele grip,en een losse 24-105 L erbij heb gekocht plus de 10-22 ben ik aardig blut nu,en dus opnieuw sparen :huh:

Heb je overigens ook nog mooie weer foto's of iemand anders,plaats ze gerust,altijd mooi :woohoo:
Gr Martijn
Door Mike
Ik heb de 70-200 NON-IS, vond die €400,- extra voor de IS toch te veel, en merk nu ook dat ik de juiste keuze heb gemaakt, de meeste zeiden ook dat als je een redelijke vaste hand hebt dat je best zonder IS kunt, het is de f4 versie.

Mijn keuze ging ook tussen de 24-105 en de 70-200, tis de 70-200 geworden.
Schiet verders met een 450d, maar een upgrade tzt is toch ook wel de bedoeling.

Als je op [url]bollenstreekfotos.nl[/url] kijkt dan zijn de foto's van M.Geutskens van mij, dit geld ook voor mn weersite.

Groeten, Mike.