Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door wthus
Foto gemaakt door mijn zuske, kreeg zelf geen tijd om de deur uit te gaan zondag en maandag :(

Afbeelding
Door AenG
Dat ziet er mooi uit wilber. Je hebt in ieder geval plaats genoeg voor het weerstation.
Ook het kader om de foto ziet er netjes uit zo!

gr geert
Door Luc
Mooi hoor... Van mij mag het landschap er zo de komende 3 maanden wel uit zien :laugh:
Door jango
Luc schrijft:
Mooi hoor... Van mij mag het landschap er zo de komende 3 maanden wel uit zien :laugh:
Luc dit is een reactie van iemand die zijn werkzaamheden binnen heeft ik vind dat wel mooi maar zou dat niet willen ben zelfstandig hovenier en ons werk ligt dan plat dus geen inkomen maar het moet wel ingehaald worden(dus extra druk) ik hoor dat ook in de zomer bij mooi weer dan wil iedereen buiten werken(zijn)
Dus Luc maar 1 mogelijkheid en dat is verhuizen naar waar het wel 3 mnd zo uitziet
En is niet het mooie van het Nederlandse weer dat het elke dag anders is hoe lang is het al geleden dat de sneeuw meer dan een week lag meestal is het vandaag vallen en morgen weer weg
wel een mooie foto dat kan ik niet ontkennen

gr. Jan
Door Luc
Ik ben inderdaad een zelfstandig 'binnen' ondernemer. Ik denk dat ik de eerste paar dagen met een flink sneeuwdek ook weinig inkomsten zal hebben, maar dat is een keuze. Dan laat ik het werk vallen en ga ik naar buiten. Althans dat roep ik altijd, maar in die 8 jaar dat ik zelfstandig ondernemer ben, heb ik hooguit een dagje niet gewerkt omdat ik deze in de sneeuw wilde doorbrengen.

Je hebt gelijk, te lang vorst/sneeuw is niet goed voor de economie in het algemeen. Hoveniers, dakdekkers, bouwvakkers etc.. zitten dan allemaal zonder werk. En zeker zelfstandige ondernemers voelen dat als eerste.

Met geregeld een lang weekend sneeuw ben ik ook al best tevreden! :woohoo:
Door wthus
AenG schrijft:
Dat ziet er mooi uit wilber. Je hebt in ieder geval plaats genoeg voor het weerstation.
Ook het kader om de foto ziet er netjes uit zo!

gr geert

Min/meer plaats genoeg ja :silly: al beginnen die vier viervoeters daar steeds vaker anders over te denken. Die nemen steeds meer plaats in beslag, lopen er net een paar maand en het is nu al een modderbad :S Helaas kan ik dat proces niet tegenhouden op een duur hout werkje na

Nu ik de winterse foto's zie had ik eigenlijk het hele spul 2 jaar terug wat meer naar mijn camera positie moeten schuiven. Door het neerleggen van die groene balen is het stilaan wat krapjes aan het worden.

Binnenkort eens kijken of we het internet weer aangesloten kunnen krijgen, herbouw (na brand op Koninginnedag) vordert gestaagd en het huis is inmiddels zo goed geïsoleerd dat alle sneeuw op het dak blijft liggen en niet wegsmelt.
Door wthus
Luc en Jan, Nederland is van oudsher een sneeuw en ijs land als ik zo de verhalen uit het verleden hoor, dus ergens vind ik dat hoveniers en andere buitenwerkers niet zo moeten zeuren met het feit dat er een paar dagen sneeuw ligt, winter is immers winter ;)