Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door SpeedyGJ
Pakt de envoy nou de gegevens van het ISS of van de console. Dit ivb met het bereik die vandaag weer is loopt te kloten.
Mocht deze via de console ontvagenven dan zou dat een oplossing kunnen zijn.
Door tjabine
HoiSpeedy,

Nee, die pakt het van de ISS en niet de console.

Gr Ron.
Door SpeedyGJ
Ik kreeg van osjohn een PB dat de console ook kan retransmitten, de console zou dan de data kunnen door zenden naar de Envoy ?

Scherm 3: Retransmit:
De console kan de data die wordt ontvangen her-verzenden naar eventuele andere ontvangers zoals andere consoles, Weather Echo of Weather Echo Plus.

De Envoy staat er niet bij maar zou het werken?
Door Dropje
SpeedyGJ schrijft:
Ik kreeg van osjohn een PB dat de console ook kan retransmitten, de console zou dan de data kunnen door zenden naar de Envoy ?

Scherm 3: Retransmit:
De console kan de data die wordt ontvangen her-verzenden naar eventuele andere ontvangers zoals andere consoles, Weather Echo of Weather Echo Plus.

De Envoy staat er niet bij maar zou het werken?

Hallo SpeedyGJ,
Op andere fora zijn gebruikers die op de envoy de data via de console retransmit ontvangen. Letwel dit is alleen de data die van de ISS komt. Dus niet de "indoor" gegevens van de console.
Het zou dus moeten werken.
Door SpeedyGJ
Ah kijk eens aan dat is mooi.
Indoor maakt mij niet zoveel uit gezien ik hier eigenlijk nooit naar kijk, het staat daar in een kantoor en is dus niet van toepassing. Als de temp/hum/regen/wind en overige metingen het maar doen dan vind ik het prima :)

Ik ga vandaag of morgen even een batterij halen, eens kijken of dit iets uit maakt, mocht het niks uit maken dan zal ik eens kijken naar de Envoy. Moet ik ook wat instellen in het ISS en weatherlink?