Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door baroman
Beste weerliefhebbers.

A.S Zaterdag om 20:30u gaat er in verschillende gemeentes het licht uit ivm de opwarming van moeder aarde, zou het ook geen goed idee zijn om ook onze computers een uur uit de lucht te halen.;)

Met vriendelijke groeten Ronnie.
Door jango
Ik heb ook besloten om hieraan mee te doen maar niet op de aangegeven tijd.

Mijn deelname bestaat uit het niet afnemen van energie van 2.00 uur tot 3.00 uur en wel op zondag 28 maart 2010.

Er bestaan veel betere manieren om energie verspilling tegen te gaan.

Ten 1e alle verlichting op kerken en andere gebouwen (waarom moeten deze aangelicht worden).
En zo zijn er nog legio aan te dragen in de verspilling.

Aan wie wel mee doet aan deze actie veel succes maar dan ook wel echt helemaal in het donker dus ook geen kaarsen aan want het maken hiervan kost ook veel energie.

Groet Jan
Door etab
Nee redelijk nutteloze bezigheid.
Na dat uur gaat de hele wereld weer opstarten en dat kost weer extra energie.
Koop 2 spaarlampen en je doet per jaar meer.
Door osjohn
Zoveel minder energie je gebruikt, zo duurder wordt het.

"Die grote buitenlandse energie handelaren willen verdienen", daavoor kopen ze
met miljarden onze energie maatschappijen op, en geven ook nog vele miljarden
aan de provinciale aandelen, die het weer beleggen in ( IceSave ) aandelen.

Zo, dat balletje is dan weer rond, Nederland weer wat armer.

John
Door petergroeneveld
jango schrijft:
Ik heb ook besloten om hieraan mee te doen maar niet op de aangegeven tijd.

Mijn deelname bestaat uit het niet afnemen van energie van 2.00 uur tot 3.00 uur en wel op zondag 28 maart 2010.

Er bestaan veel betere manieren om energie verspilling tegen te gaan.

Ten 1e alle verlichting op kerken en andere gebouwen (waarom moeten deze aangelicht worden).
En zo zijn er nog legio aan te dragen in de verspilling.

Aan wie wel mee doet aan deze actie veel succes maar dan ook wel echt helemaal in het donker dus ook geen kaarsen aan want het maken hiervan kost ook veel energie.

Groet Jan

Jan dat vind ik wel een goeie van jou :laugh: denk dat ik op dat tijdstip ook maar mee ga doen.
Door Mike
Een zinloos idee, en al helemaal als de gedachte van het opwarmen van de aarde hierachter zit.
Door duck1966
ik doe gedeeltelijk mee hier thuis blijven de lichten uit de pc blijft wel aan, want de camping begint morgen weer dus zit ik lekker in mijn caravan met licht op zonne energie

groetjes ronald
Bijlagen
signaturebanner.gif
signaturebanner.gif (19.13 KiB) 2605 keer bekeken