Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Snekerweerman
Ik zie dat een aantal dagen Grou met een verkeerde neerslagmeting komt. Elke dag begint deze met 10mm. Storing denk daaro.
Door Snekerweerman
Ik kreeg net een opmerking dat dit niet mag volgens regel 21. Excuses daarvoor, het was juist goed bedoelt. Zo komt namelijk het neerslagkaartje voor deze maand in het geding.
Door jango
Nou

Volgens mij zijn op dit moment 19.30 uur alle extreme van Nederlandse stations op de voorpagina fout ( hebben allemaal een storing of gehad).

Het is de laatste dagen wel vaker (zelfs veel)het geval.

Ik zou daarom willen verzoeken om als station beheerder er meer zorg aan te besteden als het station foute data stuurt naar HWA, volgens mij is het in alle software mogelijk om deze fouten er uit te halen.

We kunnen niet verlangen dat de moderatoren van HWA de hele dag de site moeten controleren op fout aangeleverde data.

Groet Jan.
Door weerzoetermeer
Hoi Snekerweerman,

Klopt dat het inderdaad niet is toegestaan om over elkaars meetwaarde te praten maar toch bedankt voor je opmerking. Het is inmiddels aangepast. Je kan de moderators ook altijd bereiken via de PM functie. Kijk overigens even naar je handtekening....er zal wel iets van een plaatje moeten komen maar ik krijg enkel een kruisje te zien.

Hoi Jan,

Je hebt gelijk...er klopt niet veel van. Ik heb het één en ander even aangepast. Als je nog iets ziet dan hoor ik het wel via PM. Bedankt voor je opmerking.

Gr.
Thierry