Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Eckie76
Zaferr schrijft:
Bij een camera winkel hebben ze hem zeker, het is een grote fotobatterij, niet die kleintjes.. 123 3V lithium...

Groeten Zafer

Ok thanks, ik heb mijn batterij idd bij een foto-shop gekocht, kostte 6,45.
Het verwisselen ging zonder uitval, alles ging perfect.
Door Zaferr
Dat is mooi!

Ja ze kosten wel wat, maargoed.. optijd vervangen, er staat ons een koud nachtje te wachten! :D
Door jango
Zelfs bij Gamma hebben ze deze baterij
Door Zaferr
Dan moet je er wel voor zorgen dat het precies dezelfde is! Want dat luisterd nogal nauw bij Davis
Door jango
jango schrijft:

Is een Varta CR123A professional lithium.

De orginele van Davis was bij mij een Panasonic met precies dezelfde omschrijving en opschrift.

Dus de Varta moet ook goed zijn.
Door Eckie76
Ik heb mijn Davis in California gekocht in 2005, daar zat ook origineel de Panasonic in. Nu heb ik de GP 3 Volt professional Lithium.
Door gerrit32
jango schrijft:
jango schrijft:

Is een Varta CR123A professional lithium.

De orginele van Davis was bij mij een Panasonic met precies dezelfde omschrijving en opschrift.

Dus de Varta moet ook goed zijn.

Exact degene die jij noemt (Varta CR123A professional lithium) heeft het bij mij nog geen vier maanden uitgehouden.

Groet,
Gerrit
Door jdew
voor al die mensen die nog de batterijen moeten gaan vervangen , kijk eens op DealExtreme daar kost een goede cr123a 1400 mha 2.82 dollar.
dat is een kleine 2 euro en ze worden gratis thuis bezorgd.
ik koop daar regelmatig spullen en heb nog nooit problemen gehad.
Door weermaarssen
Hallo Iedereen

Het moet niet gekker worden , maar zelfs Echt Hema heeft de CR123A en bijna alle fotozaken.

Groet Louis