Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Allemaal aan de fan hahah :) Bij mij werkt het prima,heb er zelfs een extra Zonnepaneel aan gemonteerd dat ie nog sneller draait en meer zon vangt om te ventileren.....

Mvg, Martijn
Door tjabine
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Allemaal aan de fan hahah :) Bij mij werkt het prima,heb er zelfs een extra Zonnepaneel aan gemonteerd dat ie nog sneller draait en meer zon vangt om te ventileren.....

Mvg, Martijn

Hahaha Martijn als je er nu eens een adapter van 24 volt op aansluit, draaid
hij echt super snel, misschien komt hij dan wel los van de grond? :woohoo:

Gr Ron.
tjabine schrijft:

Mvg, Martijn

Hahaha Martijn als je er nu eens een adapter van 24 volt op aansluit, draaid
hij echt super snel, misschien komt hij dan wel los van de grond? :woohoo:

Gr Ron.

Ha ha Ron inderdaad.....Mag ik hem wel goed vast zetten met kettingen aan de grond...Anders hebben we een UFO in plaats van een ISS ;) :)
Door eugel

Mvg, Martijn

Foto? ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt.
Door Weerstation Kaatsheuvel
Goedemiddag Weercollega’s ,
Hoe kan ik nu controleren dat mijn station een lagere temperatuur meet met een actieve ventilatie?
Alvast bedankt,
Groet,
Hans :)
eugel schrijft:

Mvg, Martijn

Foto? ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt.

[img]http://www.weerstation-klazienaveen.nl/joomla/images/stories/weerstation%20004.jpg[/img]

Bij deze, Simpel maar doeltreffend :)

Ik heb het oude Zonnepaneel er bij aangesloten omdat je bij de fan kit een nieuw klepje met extra Zonnepaneel ontvangt.

Mvg, Martijn
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
Hoe kan ik nu controleren dat mijn station een lagere temperatuur meet met een actieve ventilatie?
Alvast bedankt,
Groet,

Middag Hans,

Bij zonnig warm Weer ff het Zonnepaneel afplakken van de Fan zodat Fan niet draait en dan kijken of Temperatuur oploopt.

Simpel, Maar het werkt Dan moet je verschil gaan zien.

Mvg en fijne avond,

Martijn
Door Weerstation Kaatsheuvel
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
Alvast bedankt,
Groet,

Middag Hans,

Bij zonnig warm Weer ff het Zonnepaneel afplakken van de Fan zodat Fan niet draait en dan kijken of Temperatuur oploopt.

Simpel, Maar het werkt Dan moet je verschil gaan zien.

Mvg en fijne avond,

Martijn
Dankjewel voor je snelle reactie Martijn.Dat heb je mooi opgelost met de dubbele solar. Groet, en een fijne avond.
Door pb2rdf

Mvg, Martijn

Fout, helemaal fout.
Dan koel je extra, en krijg je onderkoeling van de temp/hum sensor.
Dus geen reëele waarden :woohoo: