- 21 mar 2013, 08:07
Snarf2000 schrijft:
@Frans,
Het was meer bedoeld als;
Met de zoekfunctie had je dit makkelijk kunnen vinden.
Met de woorden "binnen temp hoog" had ik dit snel gevonden..
En daarbij vond ik het grappig dat het ook nog in de handleiding van de Davis staat.
Zie ook de drie smileys
Dat is het hem juist, soms moet je even zoeken naar de juiste trefwoorden, en aangezien ik die davis net heb, en er zoveel documentatie bij zit was ik dat (nog) niet tegengekomen, en dan deze steek onder water krijgen schoot er even helemaal verkeerd in! maar goed, momenteel is het hier zonnig, en laten we het hier maar mooi bij houden, haha..
Gr,
Peter.
Hee Peter
Dit is met een grote glimlach bedoeld en geschreven..
Helemaal niets negatiefs.
Maar omdat ik het hele forum gelezen heb (elk topic) wist ik dat hier ook al eerder overgeschreven was.
En daarbij vond ik het grappig dat het ook nog in de handleiding van de Davis staat.
Zie ook de drie smileys
Sorry dat het negatief is overgekomen.
Niet mijn bedoeling geweest.
Grt Frans
@Frans,
Zie ook de drie smileys
Dat is het hem juist, soms moet je even zoeken naar de juiste trefwoorden, en aangezien ik die davis net heb, en er zoveel documentatie bij zit was ik dat (nog) niet tegengekomen, en dan deze steek onder water krijgen schoot er even helemaal verkeerd in! maar goed, momenteel is het hier zonnig, en laten we het hier maar mooi bij houden, haha..
Gr,
Peter.