Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Weerstation Aalten
nu een paar dagen verder en blijft hij door gaan ook met updaten naar de website en hier, Maar iedere dag om het zelfde tijdstip krijg ik de volgende foutmelding in beel op mijn pc.

Exception:
------------------------------------------------------
2.1 Date : Wed, 29 Jun 2011 13:00:07 +0200
2.2 Address : 011C6359
2.3 Module Name : WeatherD.exe - (Weather Display)
2.4 Module Version: 10.37.0.0
2.5 Type : EOverflow
2.6 Message : Floating point overflow.
2.7 ID : A959
2.8 Count : 1
2.9 Status : New
2.10 Note :

Wat zal dat kunnen zijn?
Door ws vreewijk
Ja wat zal dat kunnen zijn.
Zulke meldingen of iets in die aard heb ik ook een paar keer gehad niemand wist er raad op.
Ook nu ben ik nog niet zeker dat ik er vanaf ben bij mij was er iets van niet genoeg geheugen plaats om deze bewerking uit te kunnen voeren (in het engels).
Heb geupdate naar recente Wd versie en windows bijgewerkt,lijkt nu stabieler.

Tja en zulke dingen hoor je vaker over WD.

Run je als administrator soms wil dat helpen.

succes,

gr Chris
Door Snarf2000
Hoe staat het met de rechten op de map van wdisplay?
Misschien moet hij op een bepaalde tijd iets wegschrijven naar een locatie waar hij geen toegang toe heeft.

Ik denk ook maar hardop.

Frans
Door ws vreewijk
Tja dat is een goeie Frans,
bij mij duurde het ongeveer 6 dagen en dan kreeg ik die rare melding.
Vollopend register of zoiets hoewel ik dr geen verstand van heb.
Afsluiten van WD was niet voldoende de melding bleef terug komen.
De pc uitzetten en opnieuw opstarten was de enige remedie die melding weg te krijgen
zoals gezegd denk ik dat mn probleem is opgelost nu na de update.

Dus denk ik dat alleen WD te laten afsluiten en opstarten voor jou niet de juiste oplossing is pas een reboot van je pc lost het weer op voor een poos.

Vws heeft mij op dat punt nog nooit in de steek gelaten,nooit een vreemde melding vastlopers of wat dan ook.:) :) :)

Als ik voior mn one wire een andere optie had met een mooi scherm deed ik dat gelijk,
maar de one wire vieuwer van dallas of maxim ziet dr niet uit is een kaal plaatje.

Goed Frans vind je een oplossing laat mij dan ook wat weten misschien heb ik dat ook nog nodig als het niet blijkt te zijn opgelost:huh:

gr Chris