Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door tinuz97
Christian schrijft:
Is best wennen zo'n nieuw weerstation.... vooral gekloot met extra functies is lastig maar leuk :D

Tja wat een opties zeg,en ben nog aan het uitvogelen hoe ik bv weather display/weather display live laat samendraaien met bv weather link?
Iemand handige tutorial?
Ben wel tevreden verder,betere waardes als de cresta vind ik,en solar meting ook wel grappig :woohoo:
Door Meteonoord
tinuz97 schrijft:
Christian schrijft:
Is best wennen zo'n nieuw weerstation.... vooral gekloot met extra functies is lastig maar leuk :D

Tja wat een opties zeg,en ben nog aan het uitvogelen hoe ik bv weather display/weather display live laat samendraaien met bv weather link?
Iemand handige tutorial?
Ben wel tevreden verder,betere waardes als de cresta vind ik,en solar meting ook wel grappig :woohoo:

Bedoel je misschien Virtual VP ?

Kijk hier eens http://www.softwx.com/weather/virtualvp.html

Ik draai WL, WDL, Cumulus en WsWin tegelijk hierop.

Succes

Bert J. van Bergen
Door tinuz97
Meteonoord schrijft:
tinuz97 schrijft:
Christian schrijft:

Iemand handige tutorial?

Succes

Bert J. van Bergen

Ja die,maar ik snap er geen fluit van hoe dat werkt?
Iemand een handleiding,cq uitleg?
Door Meteonoord
tinuz97 schrijft:
Meteonoord schrijft:
tinuz97 schrijft:
Christian schrijft:

Iemand handige tutorial?

Succes

Bert J. van Bergen

Ja die,maar ik snap er geen fluit van hoe dat werkt?
Iemand een handleiding,cq uitleg?

Heb je de probeerversie al gedownload ?
Heb je die getracht te installeren ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door tinuz97
Leuk programma dat virtual vp,werkt super voor 5 minuten en dan crasht de hele pc,bsod (blauw scherm)
Gooi ik het eraf is er niets aan de hand,dit crasht hier zowel op server 2003 als xp :huh:
Iemand een idee? heb nieuwste drivers etc ook geprobeerd van de laptop (asus EeePc 1000hd) en nieuwe bios geflasht etc
Door Meteonoord
tinuz97 schrijft:
Leuk programma dat virtual vp,werkt super voor 5 minuten en dan crasht de hele pc,bsod (blauw scherm)
Gooi ik het eraf is er niets aan de hand,dit crasht hier zowel op server 2003 als xp :huh:
Iemand een idee? heb nieuwste drivers etc ook geprobeerd van de laptop (asus EeePc 1000hd) en nieuwe bios geflasht etc

Martijn,

Het komt mij vreemd voor dat dit aan VVP ligt maar niets is onmogelijk.

Bij mij draait VVP, tot volle tevredenheid, met XPpro, op een EEE pc.
VVP werkt met vier weerprogramma's, WL, WDL, Cumulus en WsWin

Groet,

Bert J. van Bergen