Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Wie kan mij vertellen waar vp2 i.c.m. weatherlink aan de wijsheid komt dat het nu helder is aangegeven met een zonnetje en melding clearing cooler and windy, zijn dit vaste rekenparameters of moet en nog meer aan het systeem gehangen worden om dit juist te maken, we hebben hier de gehele dag de lamp aan gehad i.v.m de sneeuwval 12 cm totaal.

winterse groeten
Nol
meteo Eersel
Door Mike
Tsja, het blijft een voorspelling ;)

Hier klopt het meestal wel, maar idd zit het weerstation er ook soms wel eens naast.

P.S:Als ik je site bezoek krijg ik een virus melding op mn scherm (ESET NOD32) van een trojan.
Door weerzoetermeer
Van die voorspelling/verwachting moet je niet teveel verwachten.

Wat betreft de virus melding...die krijg ik niet maar wel iets anders. Bij het bezoek aan je website krijg ik het verzoek om Remote Data Service Data Control te installeren. Dit lijkt mij niet echt gezond. Lijkt mij verstandig om even naar te kijken!

Gr.
Thierry
Door nolversteeg
Hallo, meteovrienden,

ik heb de setver gestopt en wordt momenteel gescand op schadelijke zaken, tevens zal ik ook de website scannen op info die hier niet op thuis hoort, er draait constant mcafee en een spamfilter en firewall dus vreemd waar dit vandaan is gekomen.

wordt vervolgd,
groeten Nol
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

system is gescand en er zijn geen schadelijke bestanden gevonden nu alleen nog alles op de website controleren of hier iets in staat wat er niet thuis hoort. als ze voorkomen niet op reageren en gewoon X.

Nu weer on topic het weersysteem heeft ook een nieuwe reactie gegeven het is nu bewolkt zowel het icoon (Wolk) als de text (cloudy) dus weer de vraag wie of wat bepaalt dit (algoritme?) of doe ongeveer maar iets.

groeten Nol
Meteo Eersel
Door Dropje
Nol,
sorry hoor maar er is nog steeds iets mis met je site.
De popup wordt geblokkerd door de blokker maar ook mijn Norton gaat in alarm dat er ongeoorloofde toegang is geblokkeerd en dat is om (21.30).

groet
Door Overijse
Ik weet niet of het je de onderste lijn in je source code zelf hebt toegevoegd, maar die lijkt me niet al te koosjer. Denk dan ook dat dat het script is dat de schadelijke popups oproept.
Op die manier is het normaal dat je niets vindt bij het scannen van je server.
Verwijder dat die script lijn eens en laat dan nog enkele personen testen of het probleem zich nog voordoet.
Door nolversteeg
ik had deze ook gezien en stond er 2 X in deze is nu weg zou je het nog eens kunnen testen alvast dank
nol
Door Mike
Hier geen virus meer op je frontpage, maar nog wel bv op de link naar "Kris".

Loop elke pagina eens na op dat script dat je net hebt verwijdert, want het is er nog steeds.