Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door meteo ten boer
Hallo even een vraag regelmatig loop het programma weatherlink vast op mijn pc, er zijn dagen dan doet ie het goed en ook uren dat hij gewoon grijs is en niets meer doet. Na een nieuwe start loopt het dan wel weer mee, maar mede doordat WsWin er ook aangekoppeld zit blijft dus alles staan. Uiterst vervelend vooral al je net niet in de buurt bent. Kan er misschien iemand onder u uitleggen hoe dit kan of verholpen zou kunnen worden??. En is er een optie om net als WsWin het programma op automaat opnieuw te starten ? dus via de pc b.v. s'nachts.

Met vriendelijke groet: Jan

http://www.meteotenboer.nl
Door SpeedyGJ
Dit is voor mij de reden geweest om weer terug te gaan naar 5.7! 5.9 was een ramp hoewel 5.7 ook niet helemaal lekker werkte maar nog altijd beter dan 5.9.
Door jango
Ik draai met weatherlink 5.8.1 en mag zeggen dat het altijd goed gaat heb ook nooit hierna een update gedaan.
Vind dat als iets goed draait je het gewoon zo moet laten.
Kan me ook niet voorstellen dat WsWin het probleem veroorzaakt dit draai ik ook samen met Weatherlink.
Wel heb ik wel eens dat het ftp prog.(ftp-uploader) dat ik met WsWin gebruik vast loopt dit kan dan op de een of andere manier een bestand niet uploaden naar mijn site en blijft dan hangen.

Zou dus ook niet weten waar je moet zoeken om je probleem op te lossen.

groet Jan
Door meteo ten boer
Oke mijn dank in ieder geval voor jullie hulp, maar nu het volgende als ik van versie verander ben ik dan ook de oude gegevens kwijt ??. Deze vraag komt van mij omdat ik deze versie heb gekregen bij het kopen van het station.