Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Wjans92
Hallo allemaal,

Mijn vader was erg geïnteresseerd in de extremen in mn console, maar hij is niet echt technisch aangelegd. Door het drukken op meerdere (verkeerde) knoppen heeft hij de temperatuur bijna 2(!!) graden omhoog gezet, kortom, de extremen in mn console (dus ook op HWA) klopt helemaal niks van! Ik heb handmatig alles al lopen corrigeren, maar ik heb een ander probleem...

Weet iemand hoe ik dit extreem in mn console weer kan corrigeren naar de juiste waarde? Hier op het platteland gaat het voorlopig geen 37,2 graden worden, dus zou het eeuwig zonde vinden als er zo'n grove fout in staat! Ik hoop echt dat 1 van jullie het weet!

Alvast bedankt!

Groeten,

Wilfred
Door Willy Peters
activeer de meetwaarde die je wilt instellen.
Druk eerst op 2nd en daarna op de SET toets en houdt deze ingedrukt. Na een paar sec. gaat de waarde knipperen. Houdt de toets nog steeds ingedrukt tot de text callibration offset op het display verschijnt.
Met de + en de - toets kun je de waarde instellen.
Als je de juiste waarde in jou geval 0 hebt ingesteld moet je op de DONE toets drukken om het callibratiescherm te verlaten.

Dit alles staat in de handleiding op pagina 17 van je handleiding.

Willy