Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door AenG
verhaar.riepe schrijft:
Nou heb ik net geinstaleerd maar tot 2x toe loop heel de laptop vast. (moest de powerknop in drukken).

Als andere hem kunnen zien zal het goed zijn neem ik aan.

Maarja ook die kunnen problemen hebben met de codec.

Sluit eerst de browser en klik dan op installeren.
Door verhaar.riepe
Nou gedaan, maar weer vast gelopen.

Ga ik maar niet meer doen.
Misschien ligt het aan mijn laptop.(video kaart)
Door WeerStationWoerden
ja het is de beste
alleen jammer dat ik er niet zo veel aan heb
(afstand tussen pc-webcam is te groot )
ik kan de webcam niet in deze kamer gebruiken ivb gericht naar het zuiden
uheeee sponsoren mij bedoel je toch ... haha ;)

mvg Gert

SpeedyGJ schrijft:
Doe je ook aan sponsoren? :D haha grapje ;)
Maar deze cam is zeker goed :) 1 van de betere van logitech.
Door WeerStationWoerden
hoi Rene
ik heb windows media player weer aan gezet ... dus je kan weer kijken

ps als je op de foto van de ipcam klik komt je weer op de andere pagina
en ja je moet ff wat installeren maar klik ook de onderste aan dan gaat het wel werken
hoiiiii

verhaar.riepe schrijft:
Nou gedaan, maar weer vast gelopen.

Ga ik maar niet meer doen.
Misschien ligt het aan mijn laptop.(video kaart)
Door kees ws middelburg
De beelden op de mediaplayer lopen goed
Ik kreeg allen de codec geinstalleert vanaf onderen ,maar de beelden lopen een beetje schokerig maar zijn te zien nu.

grt kees ws mdl
Door BeArt
Beste Gert,

Hoezo afstand te groot?
Ik heb mijn Logitech Pro 900 met 3 USB repeater kabels op 12 meter afstand staan.
15 meter zou ook nog wel moeten lukken. Of heb je dat geprobeert?
Je moet wel goede dikke repeaterkabels habben, want er is veel kwaliteitsverschil in USB land.
Daarnaast kan het zijn dat je met de C910 zoveel data over je USB pompt door de HD resolutie dat dit de zaak nog kritischer maakt.
Jammer dat het verschil in kwaliteit tussen de Logitech en de Axis behoorlijk is.
Heb net even gekeken en zag inderdaad nogal wat beeldruis in het donker.
Daar laat Logitech met zijn RightLight2 technologie zien welke een voorsprong zij hebben op de concurrenten.
Overdag zal het wel beter gaan maar ook daar is mijn ervaring dat de Logitechs beter presteren en minder snel bij grote contrasten overstuurd raken.
Is die weg trouwens recht op het plaatje? Hij lijkt wel een hoek van 90 graden te maken.
Maar snap dat je ergens compromissen moet sluiten. En dan is een ip camera wel zo makkelijk.

Mvrg Bart
Door WeerStationWoerden
hoi Kees
ja dat klopt dat het beeld schokt ( mijn upload is niet zo hoog ..ADSL )
geloof dat het met media player wat beter gaat

kees ws middelburg schrijft:
De beelden op de mediaplayer lopen goed
Ik kreeg allen de codec geinstalleert vanaf onderen ,maar de beelden lopen een beetje schokerig maar zijn te zien nu.

grt kees ws mdl
Door WeerStationWoerden
hoi Bart
tja heb alles al geprobeerd
met 1 usb kabel 5m werkte het maar met 2 niet
ook een UCE60 USB Extender via UTP geprobeerd
dat werkte ...
maar na 2-24uur liep de boel vast
dus ik was er ff klaar mee
en ja de weg loopt hier wat rond (zit in een bocht )
maar de cam maakt het wat erger

mvg Gert

BeArt schrijft:
Beste Gert,

Hoezo afstand te groot?
Ik heb mijn Logitech Pro 900 met 3 USB repeater kabels op 12 meter afstand staan.
Je moet wel goede dikke repeaterkabels habben, want er is veel kwaliteitsverschil in USB land.
Daarnaast kan het zijn dat je met de C910 zoveel data over je USB pompt door de HD resolutie dat dit de zaak nog kritischer maakt.
Jammer dat het verschil in kwaliteit tussen de Logitech en de Axis behoorlijk is.
Daar laat Logitech met zijn RightLight2 technologie zien welke een voorsprong zij hebben op de concurrenten.
Overdag zal het wel beter gaan maar ook daar is mijn ervaring dat de Logitechs beter presteren en minder snel bij grote contrasten overstuurd raken.
Is die weg trouwens recht op het plaatje? Hij lijkt wel een hoek van 90 graden te maken.
Maar snap dat je ergens compromissen moet sluiten. En dan is een ip camera wel zo makkelijk.

Mvrg Bart
Door tjabine
WeerStationWoerden schrijft:
hoi Bart
tja heb alles al geprobeerd
met 1 usb kabel 5m werkte het maar met 2 niet
ook een UCE60 USB Extender via UTP geprobeerd
dat werkte ...
maar na 2-24uur liep de boel vast
dus ik was er ff klaar mee
en ja de weg loopt hier wat rond (zit in een bocht )
maar de cam maakt het wat erger

mvg Gert

BeArt schrijft:
Beste Gert,

Hoezo afstand te groot?

Mvrg Bart

Beeldruis is een kwestie van de juiste instelling zien te vinden.
Bij mij doet hij het prima (axis M1011)
link

Gr Ron.