- 26 apr 2010, 19:24
Hoi allemaal
Ben al een paar maand bezig met mijn weersite om te zetten naar een cms systeem.
Dit vooral om overal ter wereld de site bij te kunnen werken, en nieuwsitems aan te kunnen maken.
Nu heb ik zelf een complete skin gemaakt en ben redelijk tevreden.
Alléén het probleem is de code van de weatherscripts integreren in de content pagina's , dit geeft mij werkelijk grijze haren :blink: . Het grootste probleem is dat joomla nogal wat raw code stript bij het verwerken van de scripts. Ik heb nogal wat components en plugins gebruikt maar géén van allen werkt 100% goed.
Mijn vraag is weet iemand een oplossing in joomla voor dit soort scripts, site's,
zonder dat joomla deze stript.
Heb Luc Verkoelen van deze prachtige site ook al gemaild (HWA is ook joomla)
en die heeft een eigen component gescreven hiervoor, speciaal voor HWA.
Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt
Gr Folkert
Ben al een paar maand bezig met mijn weersite om te zetten naar een cms systeem.
Dit vooral om overal ter wereld de site bij te kunnen werken, en nieuwsitems aan te kunnen maken.
Nu heb ik zelf een complete skin gemaakt en ben redelijk tevreden.
Alléén het probleem is de code van de weatherscripts integreren in de content pagina's , dit geeft mij werkelijk grijze haren :blink: . Het grootste probleem is dat joomla nogal wat raw code stript bij het verwerken van de scripts. Ik heb nogal wat components en plugins gebruikt maar géén van allen werkt 100% goed.
Mijn vraag is weet iemand een oplossing in joomla voor dit soort scripts, site's,
zonder dat joomla deze stript.
Heb Luc Verkoelen van deze prachtige site ook al gemaild (HWA is ook joomla)
en die heeft een eigen component gescreven hiervoor, speciaal voor HWA.
Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt
Gr Folkert