Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Luc
Twitter is een leuk medium, maar ik snap de toegevoegde waarde niet om elk half uur het actuele weer te melden via twitter.

Je genereert daarmee een hoop tweets. Persoonlijk zou ik deze accounts nooit volgen, want deze tweets 'vervuilen' de lijst berichten, waardoor andere interessante berichten ondergesneeuwd raken.

Hoe ervaren andere twitter gebruikers dat?

Gr,
Luc
Door wslangerak
Ben het wel voor een groot deel met je eens Luc, vandaar dat mijn gegevens slechts eenmaal per 2 uur worden ververst. Voor de liefhebbers zullen we maar zeggen. En er zijn toch mensen die het blijkbaar interessant vinden.

Ik zag dat er sinds kort iemand via WD om de 5 minuten upload!!! Nou daar zie ik inderdaad alleen maar "vervuiling" in en verder niks.
Door etab
Luc schrijft:
Twitter is een leuk medium, maar ik snap de toegevoegde waarde niet om elk half uur het actuele weer te melden via twitter.

Je genereert daarmee een hoop tweets. Persoonlijk zou ik deze accounts nooit volgen, want deze tweets 'vervuilen' de lijst berichten, waardoor andere interessante berichten ondergesneeuwd raken.

Hoe ervaren andere twitter gebruikers dat?

Gr,
Luc

Ik doe het maar 4 keer per dag. 7-11-16-21 Ik had er ook 1 gevonden die het tig keer per dag deed. Snel van mijn volglijst gehaald