Eckie76 schrijft:
wsp schrijft:
Eckie76 schrijft:
Bedankt voor je aanbod. Daar komen we beslist nog eens op terug 
Ik zag net dat het mailadres waarmee ik mij bij hen jaren geleden heb aangemeld, een oud adres is, dat ik niet meer gebruik en wat verlopen is.
Met als gevolg dat ik nu een handgeschreven brief moet sturen om mijn bestelcode weer te krijgen.
Zal dus nog even duren allemaal.
Mijn website loopt dus wel gewoon probleemloos nu, maar ik kan eigenlijk niks upgraden om te voorkomen dat er iets mis gaat.
Dat is ook een voordeel bij ons, je zou me nog via HWA kunnen contacten 
We hebben ook geen dure 0900 nummer, gewoon ons zelf aan de telefoon, dat werkt gewoon fijn en zijn we op een moment niet te bereieken en je belt met een nummer herkenning, bellen wij ook nog terug.
Ik heb een proef account al vast aan gemaakt, wil je eens kijken geef je maar een seintje, niks moet alles mag en alles vrijblijvend, dat is de kracht van sisweb.nl 
Marcel,
bedankt voor de moeite. Ik neem eerst contact op met H2Go en vraag wat de bedoeling is. Ik ben op dit moment aan een tweede website bezig voor de regio Roermond. Daar loopt alles probleemloos.
Mocht ik willen omstappen met de andere site, of testen, dan meld ik me graag bij jou.
Groet Olaf
Hallo Olaf,
Het gaat mij niet voor een overstap hoor en dat meen ik 100%.
Maar ik probeer wel duidelijk te maken wat het verschil is, de prijzen zeggen mij niks, ik kijk wat er meer achter hangt en dat is bij ons echt gewoon maximaal, daarom zou je mogen experimenteren, kun je zien dat het ook zo is.
Vooral in de Fantastico, daar zitten heel veel prg,s wat je kunt installeren.
Nogmaals ik doe dit niet voor klanten te winnen, absoluut niet, maar ben wel bereid om het verschil te laten zien en een zoeker er maximaal de mogelijkheid geven om te testen, dat vinden wij wel zo eerlijk.