Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wsp
AenG schrijft:
Goed nieuws voor alles Ziggo fans onder ons.

http://www.techzine.nl/nieuws/18944/Zig ... hogen.html

Mijn router kon zelfs de huidige snelheid al niet meer aan. Dus moet op zoek naar een andere.:(

Dit is een zeer leuk bericht en waar je vooral een prettig geveol bij krijgt.
Ik ben ook overgestapt van xs4all naar ziggo, reden was de hoge upload snelheid, naar de download kijk ik niet, vindt ik voor mij niet belangrijk.
Ik download weinig tot niks, maar de upload is hier zeer belangrijk, ook ivm livestream en de vele data van het weer station.
Die moet zo snel als kan op het web staan en iss dus de upload zeer belangrijk.

Ik was niet ontevreden over xs4all, absoluut niet, eenbetere isp bestaat er niet, maar helaas kunnen hun mij die upload data niet leveren en heb ik met pijn in mijn hart afscheid genomen van xs4all.

Zou xs4all mij die upload ook kunnen geven, dan stap ik weer meteen over.

heb wel geen storingen gehad en de overstap is volledig vlekkeloos verlopen bij Ziggo. Ik gebruik ziggo dus alleen voor de verbinding, voor de rest niks.

Dus kan tot nu toe zeggen dat ik nog geen problemen heb gehad met Ziggo en ik gebruik alles in 1 extra en zit me al te verheugen op de 5 upload, ipv nu 3.

Bedankt voor dit bericht en hopelijk gaat het zeer snel, hihi