Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jango
Ik heb in weatherlink de wap pagina omgebouwd voor PDA

In deze pagina het site logo en de webcam verwerkt.

[url][/url]http://www.veghelsweer.nl/pda.htm

Je moet wel het formaat van de plaatjes aanpassen zodat het niet te lang duurd eer de pagina op de pda in beeld komt en alles in het scherm past zonder dubbelzijdige scroll.

Mijn eerste indruk is dat dit heel mooi werkt maar misschien heeft iemand er al meer ervaring mee.

groet Jan
Door jango
Ik gebruikte een wap.htx bestand, dat ben ik ooit ergens tegen gekomen op een collega site.

En met wat kleine aanpassingen en aanvullingen heb ik dat bestand de naam pda.htx gegeven.

Dit bestand plaats je dan in de Weatherlink map tamplates, de internet upload instelling aanpassen en weatherlink doet de rest.

Ik neem aan dat het met de wap bestanden van andere software progg.s ook op deze manier te doen is, ik ben ook niet zo kundig in het maken van zulke pagina`s maar als ik alleen maar wat kleine dingen hoeft aan te passen is het wel te doen.

groet Jan
Door WeerstationGraveNL
Ik heb een uitgebreide versie voor de PDA (of snelle(re) GSM):

http://pda.bommeltje.nl

De voorpagina is een wxlocal pagina en de rest zijn gewone html-pagina's.
Ik heb 'm hoofdzakelijk voor mezelf gemaakt, om op mijn werk of onderweg de status van mijn weerstation te kunnen bekijken. Heb geen idee of iemand anders hem wel eens bekijkt :D

PS.
Als je hem op je PC bekijkt, dan moet je je scherm even wat smaller/kleiner maken, anders "smeert" de inhoud uit op volle breedte : )
Door mavlo77
Hiet hetzelfde, heb ook een soort mini-sumary met wat kleine grafiekjes gemaakt.

Je ontkomt er niet aan om zelf wat in elkaar te zetten denk ik.
Door etab
Klinkt allemaal erg leuk.

Maar ik heb mijn website gemaakt met een standaard webprogramma en heb geen enkel verstand van html

Dus voor mij wordt het dan nog best lastig