eugel schrijft:
Hallo Rik
Heb de inhoud van jouw marcel.txt gecopieerd naar mijn wrapper. Krijg echter alleen de code te zien op mijn site. refresh is geactiveerd in joomla
Gaat iets niet goed, weet alleen niet wat:angry:
Moet ik de code soms in een html bestand zetten?
Weet niet wat ik fout doe.
Groeten Marcel
PS. nieuwe weersite komt als het meezit deze week 24hr online. Vanavond nieuwe datalogger aan de server geknoopt. Nu alles nog draaiende maken net als refresh;)
Marcel,
Hier was ik al bang voor, was zelf ook aan het spelen geweest met die code en heb hier ook last van, het werkt alleen als je het gebruikt in een Artikel in Joomla! :angry: (heb de code van jouw .gif plaatje van mijn site gehaald Marcel).
Ik denk toch dat de enige (voorlopige) oplossing is zoals die ik heb omschreven op de 1e pagina en zoals Tines heeft omschreven te gaan gebruiken.
Mocht je de code gaan gebruiken van Tines dan kan het zijn dat je scrol bars aan de zijkant en onderkant krijg, schrik hier niet van maar pas de height & width aan zodat je geen scrol bars meer krijg (is even 'spelen' met de maten).
De goede height & width moet je in de iframe code toepassen, in het html bestand moet je de height & width kleiner maken & aanpassen zodat de scrol bars verdwenen zijn.
Als je de iframe code in Joomla! zet zet dan weer even je Editor uit bij je gebruikernaam, dit om te voorkomen dat de code niet goed word opgeslagen in Joomla!
Suc6, Rik