Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tjabine
Vandaag de hele dag geschilderd, dus ik spring er nu weer in!
Misschien kunnen we hier wat mee?
link
Hier kun je alles in een pakketje downloaden.
Ik ga er eens naar kijken.

Gr Ron.
Door Master
In bovenstaande codelijn " "vervangen door { en }

Je kiest dus volledig zelf de layout en het uitzicht van je pagina, die voeg je dan in in je Joomla waar je zelf wilt door bovenstaande jumi lijn.

Gemakkelijkst is je te baseren op de ajax-dashboard.php pagina die in het pakket meegeleverd werd dacht ik.

Hoop dat je hier wat aan hebt, anders hoor ik het wel

Dat gaat je niet zo makkelijk lukken als hier verteld wordt.
Ondanks jumi als wrapper filterd joomla er nog behoorlijk wat code uit, omdat deze als zogenaamde gevaarlijke code wordt gezien.
Ben er menig uur mee bezig geweest.

Het is zelfs zo erg dat luc er zelf een component voor heeft geschreven om
HWA te draaien.
Ja inderdaad HWA draaid ook in joomla.
En dus draaid het bij mij nu in een iframe naar grote tevredenheid.
Door AenG
Overijse schrijft:
Eerst maak je de pagina zoals je zelf wilt dat die eruit ziet in php.

Voorbeeld : mijnajaxpagina.php

daarna waar je zelf wilt in je modules of artikels die pagina aanroepen via :

Code: Selecteer alles
"jumi [mijnajaxpagina.php]"

Je kiest dus volledig zelf de layout en het uitzicht van je pagina, die voeg je dan in in je Joomla waar je zelf wilt door bovenstaande jumi lijn.

Gemakkelijkst is je te baseren op de ajax-dashboard.php pagina die in het pakket meegeleverd werd dacht ik.

Grtz
Kris

Dus ik kan het beste de ajax-sidebar.php verbouwen zodat deze er naar mijn wensen goed uitziet en deze file aanroepen met Jumi?

Of is het ook mogelijk om een heel nieuw template te maken en daarin de ajax code plaatsen?
Door AenG
Even voor de duidelijkheid.

1. Ik maak een template met bv dreamweaver
2. Op de plaatsen waar de variabelen komen plaats ik tijdelijk een fictieve waarde
3. Testen in Joomla door de file aan te roepen dmv. Jumi (dat doe ik nu ook al)
4. Dan Ajax code toevoegen op de plaatsen waar de fictieve waarden staan

Zo had ik het in gedachten.
Door Overijse
Master schrijft:

Dat gaat je niet zo makkelijk lukken als hier verteld wordt.
Ondanks jumi als wrapper filterd joomla er nog behoorlijk wat code uit, omdat deze als zogenaamde gevaarlijke code wordt gezien.
Ben er menig uur mee bezig geweest.

Het is zelfs zo erg dat luc er zelf een component voor heeft geschreven om
HWA te draaien.
Ja inderdaad HWA draaid ook in joomla.
En dus draaid het bij mij nu in een iframe naar grote tevredenheid.

Jumi is geen wrapper functie maar een include van een file of een iframe (laatste heb je zelf gebruikt).

Wat zou er gevaarlijk zijn aan de "jumi include tag", niets me dunkt, dus zal er ook niets van code gestript worden.

Grtz
Kris
Door Overijse
AenG schrijft:
Dus ik kan het beste de ajax-sidebar.php verbouwen zodat deze er naar mijn wensen goed uitziet en deze file aanroepen met Jumi?

Of is het ook mogelijk om een heel nieuw template te maken en daarin de ajax code plaatsen?

In mijn module ben ik ook begonnen met de ajax-sidebar en die dan zodanig verbouwd.

Grtz
Kris
Door AenG
Overijse schrijft:
AenG schrijft:

In mijn module ben ik ook begonnen met de ajax-sidebar en die dan zodanig verbouwd.

Grtz
Kris

Ok, duidelijk
We gaan het proberen.

gr Geert
Door eugel
Zie dat dit met weather Display en wel met de clientraw.txt gebeurt.

Is het mogelijk om dit met Wswin ook uit te voeren?
Door tjabine
Yes, ik heb hem op een test pagina werkend met weatherlink.
Nu alleen nog even veranderen in m'n eigen pagina.

Gr Ron.
Door SpeedyGJ
Jammer dat WeatherLink niet realtime kan updaten. Dat zou mij weer een programma schelen.