Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Overijse
Nu moet je enkel nog afwachten tot google een nieuwe cache van je site maakt, ik denk persoonlijk max 2 weken vooraleer dit gebeurt, vanaf dan zal die lijn ook aangepast zijn in de google resultaten en zal iedereen onmiddellijk zien dat jij het zelf bent in google.

Grtz
Kris
Door fredwsk
Mensen, wat een overloos gelul (sorry) allemaal. @ Wietse : so we meet again...zeg maar even niets! @ All : Voor de duidelijkheid : Henk is de starter van onweer-online. Hij is op zeer slechte wijze behandeld! Is opnieuw begonnen ( www.bliksemdetectie.nl ) en runt een eigen WS. Wat is daar mis mee? Graag wat genuanceerde uitspraken. Betreur het ten zeerste dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt. Het ging toch om het weer?
Wat moet ik hiermee? Mail@fredwsk@gmail.com we zullen er alles aan doen on de vragen te beantwoorden.
jeweetwelfred
Door Weerstationmedemblik
Wietse schrijft:
Regards, hij kletst wat uit zijn nek.
Want die Henk heeft al een weerstation. Precies dezelfde site alleen dan weerstation Medemblik ;), http://www.weerstationmedemblik.nl/.

Ik hoop dat het je duidelijk wordt, dat deze man niet helemaal 100 is.

Ik kan merken dat jij lult als een puber zonder kop, dat je niet weet hoe hosting en domeinregistratie in elkaar zit. En jij je moet gedragen.

1. er zijn nog meer site´s met die layout www.meteoroodeschool.nl ook en ja ook door mij gemaakt, host ook gratis op mijn server dus dan ben ik ook direct de eigenaar? Als dat zo is ga ik Geenstijl direct vragen of ze gratis op mijn server(s) willen hosten dan is die site ook direct van mij

2. ik bemoei mij niet met de content die op websites staat van mensen die hosten op mijn servers.

3. Die banners worden gratis aangeboden door deze site dus Francois van www.weerstationspijkenisse.nl doet helemaal niets illegaals

Ik lees ook dat na een email francois de banner heeft weggehaald. Mooi dan roep ik de eigenaar van deze website op om elke banner via de gerechtelijke weg beschermd te maken en zo dat deze alleen te gebruiken is voor de leverancier van de data. Ik vermoed dat dan heel veel websites ineens kaal zullen zijn.

En Sietse je kan alle gegevens vinden bij het SIDN over wie de eigenaar is van een website, zie je ook dat koal.nl van iemand anders is.
Regards schrijft:
Wietse schrijft:
Want die Henk heeft al een weerstation. Precies dezelfde site alleen dan weerstation Medemblik ;), http://www.weerstationmedemblik.nl/.

Ik hoop dat het je duidelijk wordt, dat deze man niet helemaal 100% is.

En dat zit dan ook hier op HWA? is inderdaad heel vreemd allemaal, Francois heeft ook weer een mailtje terug gestuurd dat hij inderdaad samen werkt met die 'Henk' waar ze samen de admin doen van bliksemdetectie.nl.
Hij schreef ook dat hij geen 'gedonder' wil.
Website van Medemblik is krek eender als die van Spijkenisse, wel vreemd dat zijn woon adres wel klopt in Spijkenisse, maar ook een website heeft van Medemblik, wel heel vreemde praktijken wat hier gebeurd.

hoe zit het dan met www.meteoroodeschool.nl van jannes. Die is van de koningin? Eerst beter je laten informeren voor je dit soort stupide acties online zet
Door Eckie76
fredwsk schrijft:
Mensen, wat een overloos gelul (sorry) allemaal. @ Wietse : so we meet again...zeg maar even niets! @ All : Voor de duidelijkheid : Henk is de starter van onweer-online. Hij is op zeer slechte wijze behandeld! Is opnieuw begonnen ( www.bliksemdetectie.nl ) en runt een eigen WS. Wat is daar mis mee? Graag wat genuanceerde uitspraken. Betreur het ten zeerste dat er op deze manier met elkaar omgegaan wordt. Het ging toch om het weer?
Wat moet ik hiermee? Mail@fredwsk@gmail.com we zullen er alles aan doen on de vragen te beantwoorden.
jeweetwelfred

Ikweetnietfred, wat moet bijvoorbeeld ik met jouw bovenstaande bijdrage?
Gelieve in het vervolg niet iedereen erbij betrekken, wanneer een enkeling ongenuanceerd over personen gaat klepperen.

@ Moderatorteam: Gooi deze topic aub z.s.m. van het forum.
Door Eckie76
Weerstationmedemblik schrijft:
Wietse schrijft:

Ik hoop dat het je duidelijk wordt, dat deze man niet helemaal 100 is.

Ik kan merken dat jij lult als een puber zonder kop, dat je niet weet hoe hosting en domeinregistratie in elkaar zit. En jij je moet gedragen.

1. er zijn nog meer site´s met die layout www.meteoroodeschool.nl ook en ja ook door mij gemaakt, host ook gratis op mijn server dus dan ben ik ook direct de eigenaar? Als dat zo is ga ik Geenstijl direct vragen of ze gratis op mijn server(s) willen hosten dan is die site ook direct van mij

2. ik bemoei mij niet met de content die op websites staat van mensen die hosten op mijn servers.

3. Die banners worden gratis aangeboden door deze site dus Francois van www.weerstationspijkenisse.nl doet helemaal niets illegaals

Ik lees ook dat na een email francois de banner heeft weggehaald. Mooi dan roep ik de eigenaar van deze website op om elke banner via de gerechtelijke weg beschermd te maken en zo dat deze alleen te gebruiken is voor de leverancier van de data. Ik vermoed dat dan heel veel websites ineens kaal zullen zijn.

En Sietse je kan alle gegevens vinden bij het SIDN over wie de eigenaar is van een website, zie je ook dat koal.nl van iemand anders is.

Ik begrijp je onvrede over de aangehaalde uitspraken. Toch lijkt het mij handiger om dit dan via PM voort te zetten.
Door fredwsk
Sorry Henk,

Ik kan mij de frustratie voorstellen, echter de reactie niet. Als dit niet omgezet wordt in een positieve zin, zal ik mijn conclussies moeten trekken. Wat jammer, weet dat je aan de vooravond staat van een zeer zware zaak, echter dat is niet voor een ieder te begrijpen. Kom op kerel! Je kunt beter!

jeweetwel
Door fredwsk
@ Eckie: Geloof dat ik hier niet thuis hoor. Su6 met de site! En Eckie je lijkt te solliciteren naar een moderator-functie, maar bent daar in de verste verte niet toe in staat!
Door Eckie76
Misschien kan je minder vaag zijn over jezelf, zodat anderen ook weten met wie ze te maken hebben.
ben het eerder met je opmerking eens om dit hele topic weg te halen. Heb daarom de admin al een pm/mail gestuurd.