Wietse schrijft:
Regards, hij kletst wat uit zijn nek.
Want die Henk heeft al een weerstation. Precies dezelfde site alleen dan weerstation Medemblik
, http://www.weerstationmedemblik.nl/.
Ik hoop dat het je duidelijk wordt, dat deze man niet helemaal 100 is.
Ik kan merken dat jij lult als een puber zonder kop, dat je niet weet hoe hosting en domeinregistratie in elkaar zit. En jij je moet gedragen.
1. er zijn nog meer site´s met die layout
www.meteoroodeschool.nl ook en ja ook door mij gemaakt, host ook gratis op mijn server dus dan ben ik ook direct de eigenaar? Als dat zo is ga ik Geenstijl direct vragen of ze gratis op mijn server(s) willen hosten dan is die site ook direct van mij
2. ik bemoei mij niet met de content die op websites staat van mensen die hosten op mijn servers.
3. Die banners worden gratis aangeboden door deze site dus Francois van
www.weerstationspijkenisse.nl doet helemaal niets illegaals
Ik lees ook dat na een email francois de banner heeft weggehaald. Mooi dan roep ik de eigenaar van deze website op om elke banner via de gerechtelijke weg beschermd te maken en zo dat deze alleen te gebruiken is voor de leverancier van de data. Ik vermoed dat dan heel veel websites ineens kaal zullen zijn.
En Sietse je kan alle gegevens vinden bij het SIDN over wie de eigenaar is van een website, zie je ook dat koal.nl van iemand anders is.