- 12 feb 2018, 21:29
relin schrijft:
De [] worden altijd gestuurd.
Ik zal het script morgen aanpassen om de cache tijd te verlengen als er geen nieuwe data is.
===
Als je dat lukt kan je het sensordata script gebruiken om op je eigen server de gegevens op te vangen. Dan kan je direct zien of de sensor wel elke 2,5 minuten een meting stuurt.
===
En wat zegt de sensor als je er met de browser naar toe gaat? Bij de laatste meting tab zit een teller en na elke 130 secondes moeten de meetgegevens veranderen.
Succes, wim
Zie dat in mijn bericht wel twee tijdstempels heb :blink:ik heb wat testen gedaan. Luftdaten stuurt alle metingen van de laatste 5minuten terug. Meestal 2 maar soms 3. Bij jouw ID is er meestal geen, soms 1 en incidenteel 2.
Heb alleen het stekertje van de stroom naar de usbkabel vervangen.
Mijn vrouw riep al: ga weer naar de website van die Chinees.
Als dit het is schiet mij dan maar lek.
We wachten af.
En helaas dit is het niet.
De [] worden altijd gestuurd.
Ik zal het script morgen aanpassen om de cache tijd te verlengen als er geen nieuwe data is.
===
Als je dat lukt kan je het sensordata script gebruiken om op je eigen server de gegevens op te vangen. Dan kan je direct zien of de sensor wel elke 2,5 minuten een meting stuurt.
===
En wat zegt de sensor als je er met de browser naar toe gaat? Bij de laatste meting tab zit een teller en na elke 130 secondes moeten de meetgegevens veranderen.
Succes, wim