Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wslangerak
#12369
Hmmm... nog steeds geen update. Je kijkt zeker op je eigen server? Niet "buitenom" via internet? Dan zit daar waarschijnlijk de oorzaak. Weet niet of ajax werkt op jouw server?

Als je de pagina ververst (F5) heb je wel de laatste gegevens namelijk, dus het zit denk in ajax-update.

In de thermometer.php staan ook nog paden naar de clientraw en de blanko thermometer-blank.png. FF checken...
Door tinuz97
#12371
Ljikt erop dat xampp geen ajax ondersteund,zucht.
Is er een vervanger voor xampp die dat wel kan?
Door wslangerak
#12372
Zoals gezegd - we zaten tegelijk - nu doet hij het wel. Geen idee waarom nu ineens, maar goed... Nu de thermometer nog :-)
Door tinuz97
#12373
Oe net op tijd,wilde het bijna eraf gooien haha.
Ja ik begrijp niet waarom die niet werkt :(
Gekke is dat hij vantevoren wel functioneerde :S
Door tinuz97
#12374
var thermometer = '/wd/thermometer.php'; //
Zo staat het er nu........
ook al./ gedaan
Door wslangerak
#12375
Ja... vreemd. Heeft toch iets met het juiste pad te maken denk ik. Staat in de javascript het pad naar de thermometer.php goed?

En in de thermometer.php ook het pad naar de blanko png-file, zoiets als:

Code: Selecteer alles
$BlankGraphic  = '../thermometer-blank.png'; // relative file address for thermometer blank image PNG
Door wslangerak
#12376
Het pad naar je thermometer-blank.png is:

../wd/thermometer-blank.png

en in je thermometer.php is het pad naar clientraw.txt dit:

../wd/clientraw.txt
Door tinuz97
#12377
Ik ben helemaal de kluts kwijt,kan jij toevallig de files vinden op mijn server? tinuz.no-ip.org en de map heet wd,ik blijf er even vanaf zodat je misschien even kan kijken
Door wslangerak
#12378
Ja, da's inderdaad het probleem nu.

Als je alle files in de directory wd hebt staan, moeten in de php-files ook de verwijzingen, dus de paden goed staan. Volgens mij klopt alles, behalve dit:

In je thermometer.php file in de directory wd staat alles goed, alleen de twee puntjes ontbreken:

$BlankGraphic = '../wd/thermometer-blank.png';

Er staat ook nog een thermometer.php in je root-directory, dus die kan je beter verwijderen. Anders zie je inderdaad door de bomen het bos niet meer :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8