Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door EuroRaY
Ik ben van plan om over te stappen van Telfort naar bijv Tele2. Deze heeft webruimte van 20MB. Is dit genoeg om je data te uploaden? Ik heb zelf een TFA Nexus.
Ik wil graag een website openen zoals ik al beschreven heb bij het kopje "voorstellen".

Groetjes Raymond
Door osjohn
EuroRaY schrijft:
Ik ben van plan om over te stappen van Telfort naar bijv Tele2. Deze heeft webruimte van 20MB. Is dit genoeg om je data te uploaden? Ik heb zelf een TFA Nexus.
Ik wil graag een website openen zoals ik al beschreven heb bij het kopje "voorstellen".

Groetjes Raymond

Voor Weatherdisplay is 20MB erg weinig, maar dat moet je gewoon proberen, het is ook niet zeker dat ze nog webruimte aanbieden.

Zou het niet lukken ( wat ik denk ) dan kan je nog altijd een domijn aanvragen, dat zijn de kosten niet.

John
Door Doornenburg weerstation
gebruik zelf al jaren budgetwebhosting als host en er zijn er nog veel meer voor een laag maandbedrag te vinden.
dan ben je niet meer afhankelijk van je internetdienst.
gerard
Door Mike
Ik zou daarom niet gaan verkassen van internet provider, als je toch een site wil gaan maken zal je ook snel een domein naam willen hebben.

Je hebt al voor ongeveer €25,- per jaar een domeinnaam en webruimte van rond de 2500mb en enkele gygs aan data verkeer per maand, ik zou je zoiets aanraden.

Google eens op "Hosting domeinnaam", keuzes genoeg.

Suc6 met je keuze.
Door meteostadskanaal
hallo,
overstappen naar tele 2 is geen optie , wat ze schrijven is er niet die 20 mb.
ik heb al van alles geprobeert met tele2 zonder verder te komen , ze ondersteunen het eigenlijk niet terwijl ze er wel mee adverteren.
kijk eens bij argeweb.nl voor 2.50 per maand heb je een domein registratie plus van alles en nog wat om een site te maken.
gr bert
Door EuroRaY
Bedankt voor de snelle reactie's. Weer wat geleerd.
Door Wietse
Hallo allemaal,

Mijn ouders hebben een paar jaar geleden een abbonnement afgesloten bij Versatel (Internet en bellen), dit is later overgenomen door Tele 2, echter heb ik nog steeds mijn webruimte ter beschikking, zojuist getest.

De webruimte kan ik bereiken door het volgende in mijn verkenner in te vullen:
Ftp: ftp.home.versatel.nl
Gebruikersnaam: xxxxx
Wachtwoord: xxxxx

Dit is naar mijn weten nog steeds 20 MegaByte, verder maak ik er geen gebruik van omdat mijn website wordt gehost bij One.com.

Echter is 20 mb zeker genoeg voor Weather Display!

Wat dat betreft zou ik naar Tele 2 gaan, dit is namelijk ook nog een stuk goedkoper als Telfort.

Met vriendelijke groet,
Wietse
Door Wietse
Dat is bij alle internetaanbieders Christian, allemaal geldkloppers.
Door osjohn
Als bedrijf zijnde hebben we div. telefoon en internet aanbieders uitgeprobeert, al die aanbieders beloven je gouden tijden als je naar hun overstapt.

Er is er maar een die is overgebleven, KPN, waar je 50MB webruimte heb.

20MB is erg weinig, zelf heb ik 122MB in gebruik.

90% van de aanbieders huren het netwerk van KPN, of je moet via de kabel gaan, bij ons UPC geeft ook vele klachten, en vaak is het netwerk niet berijkbaar.

Voor een eigen site kan je het beste een domijn huren, voor 25 euro per jaar heb je geen enkel probleem, waar ik al twee jaar zit is er een maal een halve dag uit geweest.

John