Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tjabine
Hallo allemaal,

Ik heb er weer één hoor!
Ik heb regelmatig de volgende melding "no input file specified" op m'n site.
Op de plek waar ik de melding krijg word door Weatherlink elke minuut een verse
pagina geupload.
Mijn site waar de pagina word gepresenteerd, word elke minuut ververst.
Wat er dus aan de hand is, is dat de pagina word ververst terwijl Weatherlink
nog aan het uploaden is.
Als dit tegelijkertijd gebeurd word de pagina niet gevonden.
Weet iemand of er een script is of dat er bv met php een mogelijkheid bestaat,
dat er eerst gekeken word of er een nieuwe pagina is, en dan pas echt ververst word?
Ik kan er namelijk niet over vinden.
Alvast bedankt.

Gr Ron.
Door wsEpe
Ron, je hebt nu even een ander probleem. dit krijg ik als melding:

Deze website is gerapporteerd als onveilig
www.weerheerhugowaard.nl

U wordt aangeraden om niet naar deze webpagina te gaan.
Ga in plaats daarvan naar mijn startpagina

Microsoft heeft een melding ontvangen dat deze website schadelijk is voor uw computer waardoor uw persoonlijke of financiële gegevens mogelijk openbaar worden gemaakt.

Meer informatie

Er is gerapporteerd dat deze website de volgende risico's bevat:

Schadelijke software: deze website bevat koppelingen naar virussen of andere softwareprogramma's die persoonlijke gegevens op uw computer openbaar kunnen maken aan kwaadwillende personen.

Meer informatie over phishing
Meer informatie over schadelijke software
Rapporteren dat deze website geen bedreigingen bevat
Negeren en doorgaan (niet aanbevolen)
Door tjabine
Lekker is dat!
Wat moet ik daar nu weer mee?
Iemand anders al eens aan de hand gehad?
Door Overijse
Hier geen melding gezien, en ook Google rapporteert niets over je site.

Grtz
Kris

P.s. : over welke pagina gaat het die moet refreshen ?
Door Overijse
Hey Tjabine,

Is het niet omdat je 2 refreshes met dezelfde pagina doet ?

- de html pagina : live weer.htm ==> refresh = 600
- de php pagina : tabel.php ==> refresh = 60

Is het niet dat er iets mis gaat als die 2 terzelfdertijd gaan refreshen ???

Stupid me, ik ben hier aan het antwoorden met dezelfde vraag als jijzelf.

Is het niet mogelijk om daar 1 pagina van te maken zodat er maar 1 refresh gebeurt dan is je probleem toch ook opgelost?
Door weerstation
Hallo Ron,

Ook mijn virusscanner (Avast) geeft een waarschuwing bij het bezoeken van jouw website. Er zou een trojan horse op je voorpagina (en misschien op andere ook wel) zitten.

Er zit linksonder een i-frame met een link naar een gevaarlijke website. http://un#0rn.or#/in.cgi?2 (om te voorkomen dat de link aan geklikt wordt heb ik enkele letters door # vervangen).

Om de plaats van het frame aan te geven heb ik een .jpg [img]http://weerstation.sthubert.nu/download/trpaard.jpg[/img]van je pagina gemaakt tijdens de melding.

Ik zou eens op zoek gaan naar een i-frame in de bron van je voorpagina die er niet thuis hoort. Waarschijnlijk is dit een gecodeerde regel tekst die je zelf niet geplaatst hebt.
Door tjabine
Ik heb gister avond mijn hele site overschreven door m'n reserve die ik op m'n pc heb staan.
Nu staat er ook weer een vinkje achter mij in de google lijst.
Ik heb net nog m'n index pagina doorgespit maar geen niets gevonden.
Dus ik eigenlijk wel benieuwd wat de Avast scanner vind in m'n site.
Zou je dat door kunnen mailen evtueel.

Gr Ron.
Door svn
Ron,

n.a.v. de trojan horse melding op jouw pagina heb ik een draadje gestart betreft websites en security.

Betreft de refresh... kan je de file bijvoorbeeld eerst op een temp directory zetten en dan vervolgens een script op de server deze laten verplaatsen naar de juiste directory. Dit werkt veel sneller dan een upload en heb je dus minder kans dat de file nog bezet is door een schrijf proces.

Groetjes!
Door weerstation
Ron,

Toen ik je pagina diverse malen ververste om je "refresh probleem" in beeld te krijgen, kreeg ik van Avast een trojan horse waarschuwing.

In de log van Avast staat het volgende:

17-5-2010 7:13:02 SYSTEM 1492 Sign of "JS:ScriptPE-inf [Trj]" has been found in "http://www.weerheerhugowaard.nl"

Toen ik avast de opdracht gaf de connectie te verbreken kwam het iframe zoals ik hierboven liet zien naar voren. Toen ik vervolgens de eigenschappen van het iframe bekeek kreeg ik een link naar bovenvermelde website.

Ik krijg momenteel overigens geen foutmelding meer te zien wanneer ik je website bezoek.