Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wslangerak
Geert,

De animaties werken momenteel inderdaad niet. Dit heeft zoals ik heb begrepen te maken met een - verwachte - overbelasting van de server. Zodra onweer en regen weg zijn doen ze het waarschijnlijk weer....

Gr,
Door AenG
wslangerak schrijft:
Geert,

De animaties werken momenteel inderdaad niet. Dit heeft zoals ik heb begrepen te maken met een - verwachte - overbelasting van de server. Zodra onweer en regen weg zijn doen ze het waarschijnlijk weer....

Gr,

Lekkere kerels daar zeg. Leggen ze de animatie stil als je het nodig hebt.
Ik zie dat Sat24 deel uitmaakt van de Buienradar groep. Ik zal contact met ze opnemen en vragen hoe het nu precies zit!

Bedankt voor de tip Kees!
Door weerzoetermeer
Weerplaza had ook last van overbelasting. HWA is ook trager aan het worden. Overigens, ontvang jij toch zelf de sat beelden Geert?

Gr.
Thierry
Door AenG
weerzoetermeer schrijft:
Weerplaza had ook last van overbelasting. HWA is ook trager aan het worden. Overigens, ontvang jij toch zelf de sat beelden Geert?

Gr.
Thierry

Klopt inderdaad, maar die zijn niet bruikbaar om op mijn website te plaatsen (te omvangrijk).
Met extreem weer (zoals nu) kan ik ook merken dat het drukker op mijn website is dan normaal. Elke verbinding heeft een camerastream open staan wat veel bandbreedte kost (upload). Het is maar goed dat Ziggo de snelheden gaat verhogen.

Er is al een mailtje onderweg naar de Buienradar, daar krijg ik meestal snel respons op. Is kijken wat ze zeggen.

gr Geert
Door weerzoetermeer
Hoi Geert,

Ik plaats de beelden van de sat met flash op mijn site. Meestal niet groter dan 700 kb dus dat valt wel mee. Ben benieuwd wat het antwoord gaat worden van buienradar...

Gr.
Thierry
Door JPC
Vorig weekend werkte de sat24 animaties ook niet geheel perfect.
d.w.z. op de ene site werkte het wel, en bij een ander niet.
Bij mij dus niet. Alles aan gedaan, alleen de europa animatie aan de praat gekregen.
Maar maandag was het weer OK.
Heel vreemd.
(Heb toen een eigen animatie gemaakt met de afzonderlijke plaatjes, maar dat werkte te traag)

Mvgr,

Hans