Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door etab
IS er iemand die in jip en janneke taal weet uit te leggen hoe ik mijn weerbericht op mijn twitter account geschreven krijg?
Door wslangerak
Je gebruikt toch Weather-Display? Daar zit die mogelijkheid tegenwoordig ingebouwd:

Control panel > Twitter, dan onderaan eerst de OAUTH button aanklikken en je settings met je usernaam en password van Twitter instellen.

Je kunt daarna zoiets als het onderstaande in het Twitterveld bijna onderaan plaatsen:

%time% : %temp% | %baro% | %hum% % | %gstspd%(max %maxgst%) | %dayrn% | Tx%maxtemp%@%maxtempt% | Tn%mintemp%@%mintempt% #wdisplay

Hiervoor kun je alle WD-tags gebruiken (zie de file tagslist.txt in je WD-directory voor alle tags).

Joomla blijft dan geheel buiten beschouwing.

WD-forum: http://www.weather-watch.com/smf/index.php/topic,45995.0/topicseen.html

Succes!
Door etab
Gelukt,

Nu alleen die zoekterm en me stationsnaam er nog voor krijgen.
Door Wilfred
Ik heb het ook geprobeerd, maar bij mij is het niet gelukt. Ik kreeg deze melding die in de bijlage te zien is. Hoe moet ik dat oplossen?
Bijlagen
Nieuwe_afbeelding-69217a207f4167ac0e3c206a01d2f1c6.gif
Nieuwe_afbeelding-69217a207f4167ac0e3c206a01d2f1c6.gif (24.12 KiB) 3496 keer bekeken
Nieuwe_afbeelding.gif
Nieuwe_afbeelding.gif (24.12 KiB) 3496 keer bekeken
Door Wilfred
Hartelijk dank voor deze tips! Het is nu gelukt!
Ik weet niet of t mag, maar ik ben te volgen onder Wilfred1990 voor de liefhebber.