Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Gebruikersavatar
Door Les Grenouilles
#75395
Hoi,

Toen we in 2010 verhuisden naar het huidige adres was dit een goede locatie om de lokale weersomstandigheden op te volgen. Mijn eerste Davis Vantage vue werd aangekocht en geïnstalleerd in de tuin. Nadien kwam er een ip-link bij omdat ik dit wel leuk vond en dit kon linken aan Wunderground .
Via Davis weatherlink en Wunderground kon ik mijn eigen data ook volgen als ik niet thuis was. Na een aantal jaar kreeg ik meer en meer uitval en heb dan op advies van Weerhuisje een nieuwe set gekocht.
Deze werkt nu al enkele jaren quasi feilloos.

Mijn stations naam “les grenouilles” komt door de kikkers die in onze vijver wonen.
Ikzelf ben Bart Lambert, kapitein ter lange omvaart.
Ik ben beroepsmatig loods bij DAB Loodswezen van de Vlaamse Overheid. Dus maakt het weer een groot deel uit van mijn beroepsleven. Mooi weer is leuk om te varen, slecht weer daarentegen… maar de scheepvaart stopt niet met varen.
Zo, dat is het een beetje…
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#75406
Welkom Bart,

Helder waar je weerinteresse vandaan komt.
Ook met een eigen invalshoek, want zeevarenden kijken toch anders tegen het weer dan landrotten.
Schroom dus niet ons voor te lichten als in dat opzicht iets bijzonders optreedt.

Mvg, Anton