Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WeerstationGraveNL
Ah okee Wim.
Nou, ik ben er al héél tevreden mee.
Denk ook dat het te 'rommelig' zou worden als je hier ook nog percentages bij zou vermelden. Zoals het nu is, is het heel duidelijk.
Alhoewel je de percentages natuurlijk ook als alt- (of beter title-)tekst toe zou kunnen voegen.
Maar zoals gezegd ben ik hier al heel blij mee.

Dankjewel !!
Door CeesT
Hoi Wim,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het script van het bovenste deel. Ziet er gelikt uit. Kun je dat ook ergens vandaan halen of is dat door jezelf geprogrammeerd?
Door wvdkuil
CeesT schrijft:
Hoi Wim,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het script van het bovenste deel. Ziet er gelikt uit. Kun je dat ook ergens vandaan halen of is dat door jezelf geprogrammeerd?
De totale pagina is knip en plakwerk van diverse andere paginas. Met links naar meer informatie.
Het is niet zo makkelijk dat uit de template te tillen en als een zelfstandige pagina te gebruiken.
Groeten, Wim
Door WeerstationGraveNL
Hoi Wim,

De maankalender toont niet meer de juiste maanfase (zie screenshot).
Ik denkt dat dit komt doordat er geen actuele ephimeris data meer in het script staat voor 2025 en verder?
Is er een manier om die ephemeris te updaten?
IMG_3190.jpeg
IMG_3190.jpeg (160.47 KiB) 482 keer bekeken
Door wvdkuil
WeerstationGraveNL schreef: 05 jan 2025, 05:11 Hoi Wim,

De maankalender toont niet meer de juiste maanfase (zie screenshot).
Ik denkt dat dit komt doordat er geen actuele ephimeris data meer in het script staat voor 2025 en verder?
Is er een manier om die ephemeris te updaten?

IMG_3190.jpeg
Hierbij een versie die zou werken tot 2030.

M.v.g.
Wim
Bijlagen
20250105153110.png
20250105153110.png (198.65 KiB) 456 keer bekeken
(149.03 KiB) 21 keer gedownload