Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door WeerstationGraveNL
Je kunt alleen upgraden naar WebcamXP 7 als je je eigen programma niet later als 2 jaar geleden hebt aangeschaft. Ik zit daar net overheen en kan dus niet upgraden.
Ik heb nu even WLite draaien (idd illegaal - om uit te proberen), maar ik wil toch de pro aanschaffen i.v.m. de beperkte mogelijkheden van WLite (het woord zegt het al (lichte/uitgeklede versie) :)

Overigens nog steeds prima beeld!!
Door Dick
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Nadat ik de webcam had bekabeld was het opgelost.

Ik ga ervan uit dat de storing wordt veroorzaakt door andere WiFi apparaten, de 2400 MHz band is er bezaaid mee !

Heeft m.i. dus niets te maken met Webcam XP maar puur interferentie !

Gr Dick Zoetermeer
Door WeerstationGraveNL
Hallo Dick, nee, de bekabeling was niet de oorzaak van het probleem.
Het zat hem echt in de softwareversie.

Ik heb gisteren overigens de pro-versie aangeschaft (€ 49 excl.).
Het downloadadres dat ik kreeg leverde dezelfde versie op die ik al (illegaal) had uitgeprobeerd. Dat leverde me dus geen extra functionaliteit op, maar er is hoop, want op dit moment is de beta te downloaden van WebcamXP Pro 7 (de versie die ik meende aan te schaffen). Ik ga die vanavond uitproberen.

Maar het probleem van de rare kleuren en vlakverplaatsing doet zich nu echter niet meer voor. Bovendien laat ik WebcamXP de afbeelding uploaden onder een temp-naam en deze delete dan eerst de oude afbeelding en hernoemt vervolgens de temp-afbeelding naar de uiteindelijke naam. Dat blijkt prima te werken.