Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Willy Peters
Ik heb regelmatig last van een popup die op de een of andere manier gelinkt is aan mijn homepage! Er verschijnt dan reclame van een of andere mobiele high tech telefoon. Deze reclame verschijnt met name wanneer ik in de browser mijn homepage verlaat. Nu ben ik een leek op dit gebied maar wie kan mij vertellen hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen en hoe ik er nu vanaf kom? Ik heb wel gemerkt dat deze reclame niet altijd verschijnt. O ja, ik heb ooit nog een mail naar de adventeerder gestuurd met de vraag of hij de ongewenste reclame wil verwijderen, maar ja ....kansloos natuurlijk.
Door sparkle
ik heb eens op je site gekeken en wat rond gesurft, daarna afgesloten maar ik krijg niets van reclame. Ik gebruik firefox 3.0.5.
Door weerzoetermeer
Hoiu Willy,

Komt het misschien van je Webstats teller af? Vaak zie ik bij deze tellers een popup komen met reklame.

Overigens een triest verhaal van de koolmezen in het nest kastje. Ik weet het...het is de natuur maar toch......:(

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door wsp
Dit komt inderdaad van jouw webstats op jouw site.
Dit is ook de reden waarom je geen reactie van desbetreffende reclame krijgt, omdat webstats dit regelt.

Ik raad mensen die site's ook eigenlijk af, die houden alles bij en doen er de verkeerde dingen mee.
Misschien dat jouw eigen isp een webstats heeft, dan hebje geen problemen met die rotte dingen.
Door wthus
Dat doet de Webstats teller helaas. Heb die teller ook al sinds 2000 in gebruik en sinds ongeveer 1 jaar terug meenden ze er ineens reclame banners op te moeten gaan gooien. Ik doe die teller niet weg omdat hij dus al sinds 2000 telt en ik anders de stats kwijt raak.
Door Willy Peters
Ik heb de PC inmiddels gescand op malware, maar de PC schijnt schoon te zijn. Maar op jullie advies zal ik die teller van de site halen. Eens kijken of ik er dan vanaf kom. Iedereen alvast bedankt voor zijn inbreng.
Door WinRAR.be
Willy Peters schrijft:
... Maar op jullie advies zal ik die teller van de site halen.

... en dan moet je op zoek naar een nieuwe teller. :)
Van deze ben ik tevreden:
http://extremetracking.com/?home
Uiteraard zal wat zoekwerk nog vele mogelijkheden aanbieden...
Door wsp
WinRAR.be schrijft:
Willy Peters schrijft:
... Maar op jullie advies zal ik die teller van de site halen.

... en dan moet je op zoek naar een nieuwe teller. :)
Van deze ben ik tevreden:
http://extremetracking.com/?home
Uiteraard zal wat zoekwerk nog vele mogelijkheden aanbieden...

@allemaal,

Ik zou gewoon je eigen isp vragen of daar ook een in het pakket zit, wij leveren die aan in het pakket en kun je ook gebruiken op je eigen site.
is altijd het beste, je weet maar nooit wat andere ermee doen, ik vindt de eigen stats altijd beter, maar is de vraag of die inderdaad in jouiw pakket zitten en dus weer eens de aandacht krijgtt van wat je allemaal voor 2 euro per een hosting pakket krijgt, de kleine lettertjes, zal maar geen reclame maken hierzo van mijn eigen hosting, wordt er gedacht aan eigen belang, maar dit laat wel weer zien hoe belangrijk het is en dat de prijs niet alles zegt.

Groetjes,

Mijn tip, hou die informatie altijd op jouw eigen server.
Door Eckie76
Die stats zijn idd niet echt bevorderlijk. Ik zou overwegen om Google Analytics te gebruiken voor je statistieken. Deze is reclamevrij en erg uitgebreid al in de basisversie. Ik ben er zeer tevreden mee.
Installeren van de code is simpel. Na 24 uur ontvang je dan al je eerste gegevens.
Popups kun je met de nieuwere FF en IE wel uitschakelen, maar dat zou niet hoeven.

groet Olaf