Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door WeerstationKerkdriel
Sinds een aantal weken ben ik Maickel Trum met Weerstation Kerkdriel online gegaan, hier op HWA. We zijn er erg blij mee en het is een top site met heel veel amateurstations.

Aan degene wil ik ook vragen om is een kijkje te nemen op Weerstation Kerkdriel en lid te worden, mag iedereen uiteraard. (zie profiel).

Verder draait mijn weerstation op de weatherlink 5.9.0 software en heb de Davis Vantage Pro 2, sinds een maand nu. Ook is sinds gisteren de site geheel vernieuwd in de lucht gegaan en staat er vandaag een advertentie van in de regionale krant. Ben er dus druk mee bezig met me 'grootste' hobby 'het weer'. Lekker 2 weken vakantie!

Hoop nog veel te leren over het weer en allerlei andere zaken! :)

Groeten
Maickel!

Plaatje komt uit mijn woonplaats Kerkdriel(GLD). Afgelopen zondag 14-2 gemaakt.
Bijlagen
IMAG0168.jpg
IMAG0168.jpg (40.24 KiB) 3758 keer bekeken
Door wslangerak
Hallo Maickel,

Welkom bij HWA en dit forum! Veel plezier gewenst met deze leuke hobby.

Wil je bij gelegenheid nog even je profiel invullen, zodat we ook makkelijk kunnen zien wat de URL van je website is? Kun je vinden hierboven onder de tabbladen ("mijn profiel" ).

Groeten,

ps... ik zie dat je het al hebt aangepast, geweldig!
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo Maickel,
Welkom op het HWA forum.
Veel plezier met je hobby en succes met de nieuwe site. Het is misschien leuk om te weten in welke krant je staat?
Groet,
Hans
:)
De advertentie staat in onze gemeente krant (de carillon), die meer dan 10.000 huishoudens op de mat krijgen elke woensdag.

Het is maar een advertentiebanner (zie plaatje hieronder), geen interview of iets dergelijks. Heb a.s vrijdag een afspraak staan voor een andere site in de gemeente maasdriel (www.mooimaasdriel.nl), waarschijnlijk komt daar wel een interview in met foto's.

Zie link, te zien onderaan pagina 11.
http://www.carillon.nl/?q=lezen
Bijlagen
advertentie_Carillon.jpg
advertentie_Carillon.jpg (97.49 KiB) 3758 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Maickel,

Ook namens mij van harte welkom en veel plezier en succes met de hobby.

Mooi site ook.

Met vriendelijke groet,

Martijn.

Weerstation Klazienaveen
dank je wel. wil altijd je link vermelden op de site.
Zou je dan bij mij lid willen worden op de site via het forum?
Hoe meer leden, hoe leuker!:)

Groeten
Maickel Trum!
Hallo Maickel,

Bedankt voor de linkplaatsing.

Ik heb jou bij mij ook gelinkt onder Linken Weerstations Brabant.

Groet,

Martijn
oke, wil niet lastig zijn maar Weerstation-Kerkdriel is gevestigd in Gelderland en niet in Noord-Brabant, het is eenveel voorkomende fout want het ligt op het randje maar toch net niet:laugh:
Excuus Maickel,

Bedankt voor de reactie.

Het is bij deze weer rechtgezet, staat nu onder Gelderland.:)

Met vriendelijke groet,

Martijn