- 17 feb 2010, 14:04
IMAG0168.jpg (40.24 KiB) 3759 keer bekeken
Sinds een aantal weken ben ik Maickel Trum met Weerstation Kerkdriel online gegaan, hier op HWA. We zijn er erg blij mee en het is een top site met heel veel amateurstations.
Aan degene wil ik ook vragen om is een kijkje te nemen op Weerstation Kerkdriel en lid te worden, mag iedereen uiteraard. (zie profiel).
Verder draait mijn weerstation op de weatherlink 5.9.0 software en heb de Davis Vantage Pro 2, sinds een maand nu. Ook is sinds gisteren de site geheel vernieuwd in de lucht gegaan en staat er vandaag een advertentie van in de regionale krant. Ben er dus druk mee bezig met me 'grootste' hobby 'het weer'. Lekker 2 weken vakantie!
Hoop nog veel te leren over het weer en allerlei andere zaken!
Groeten
Maickel!
Plaatje komt uit mijn woonplaats Kerkdriel(GLD). Afgelopen zondag 14-2 gemaakt.
Aan degene wil ik ook vragen om is een kijkje te nemen op Weerstation Kerkdriel en lid te worden, mag iedereen uiteraard. (zie profiel).
Verder draait mijn weerstation op de weatherlink 5.9.0 software en heb de Davis Vantage Pro 2, sinds een maand nu. Ook is sinds gisteren de site geheel vernieuwd in de lucht gegaan en staat er vandaag een advertentie van in de regionale krant. Ben er dus druk mee bezig met me 'grootste' hobby 'het weer'. Lekker 2 weken vakantie!
Hoop nog veel te leren over het weer en allerlei andere zaken!

Groeten
Maickel!
Plaatje komt uit mijn woonplaats Kerkdriel(GLD). Afgelopen zondag 14-2 gemaakt.