Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
Nogmaals, waar zie jij makkelijke mogelijkheden om een weergerelateerd topic te maken?
Om te melden dat het hier hard sneeuwt ga ik hier geen topic maken hoor, als iedereen dat doet is het hier een puinhoop. En om nu allemaal bij elkaar in één topic de tacts te vermelden vind ik ook niet degelijk.

Er moet dan een soort 'weerflits' komen lijkt mij, dan zul je wel degelijk zien dat de meldingen binnenstromen met sneeuw hier of daar.

Verder weet ik het ook niet, heb trouwens zojuist een weersvoorspeller besteld, ben benieuwd wanneer die binnenkomt. Nu zelf mijn weersvoorspelling maken, door middel van de pluim, weersvoorspeller enz i.p.v. de MOS-verwachting van MC.
Door Willy Peters
John, Ik heb mijzelf ook geregistreerd bij Weer-Online. maar hoe krijg je nu die link zodat je rechtsreeks bij je eigen woonplaats komt?

Willy
Door jango
osjohn schrijft:

Vergis je niet weeramateurs, zo,n winterperiode maak je hooguit twee maal
in je hele leven mee !!!, daar wordt nauwelijks over gerept.

Met vriendelijke groeten van John

Sorry John maar hierin heb je geen gelijk want dan zal niemand oud worden.

Ik heb in mijn leven (ben pas 50) al zeker 3 x zulke winters mee gemaakt.

1963, 1979 en dat deze die jij noemt, maar deze winter (2010) stelt nog niets voor bij de 2 andere en komt dus in een rijtje met nog vele andere jaren.

Wat betreft praten over weer vind ik niet kunnen in het forum maar moet op de voorpagina in 1 van de eerder vernoemde mogelijkheden.

Maar je kent de mening van Luc die bang is voor misbruik van dat onderdeel, maar volgens mij zijn er toch wel mogelijkheden genoeg om dat tegen te gaan.

Groet Jan
Door osjohn
jango schrijft:
osjohn schrijft:

Vergis je niet weeramateurs, zo,n winterperiode maak je hooguit twee maal
in je hele leven mee !!!, daar wordt nauwelijks over gerept.

Met vriendelijke groeten van John

Sorry John maar hierin heb je geen gelijk want dan zal niemand oud worden.

Ik heb in mijn leven (ben pas 50) al zeker 3 x zulke winters mee gemaakt.

1963, 1979 en dat deze die jij noemt, maar deze winter (2010) stelt nog niets voor bij de 2 andere en komt dus in een rijtje met nog vele andere jaren.

Wat betreft praten over weer vind ik niet kunnen in het forum maar moet op de voorpagina in 1 van de eerder vernoemde mogelijkheden.

Maar je kent de mening van Luc die bang is voor misbruik van dat onderdeel, maar volgens mij zijn er toch wel mogelijkheden genoeg om dat tegen te gaan.

Groet Jan

Hallo Jan

Ik heb ook die jaren meegemaakt, nu met al de moderne mogelijkheden t.a.v. het leefklimaat, de betere woningen etc. voelde het vroeger heel anders aan.

De aarde warmt toch op ???? januari 2010 wordt al door div. weerkundige als
de koudste van de eeuw bestempelt, zowel in Nederland als Belgie.

Ten tweede, we hebben hier ook categorie " WEER ", dus Jan kan er over
geschreven worden.

Groeten John
Door Eckie76
We geraken GIGANTISCH offtopic, maar wil wel nog even reageren op dat laatste:

Ik ben 33 en voor mij is 2009 / 2010 wat sneeuw betreft een zeldzame ervaring geweest.
Temperaturen zeggen mij dan niet zoveel, wel de hoeveelheden sneeuw (neerslag).

Vorig jaar kon ik schaatsen op natuurijs, dit jaar (nog) niet.
Door Wietse
Om weer even ontopic te gaan.
Luc, komt er nog zo iets van een 'weerflits'?
Dat zou wel een mooie aanvulling zijn namelijk.
En hoe staat het nu met de homepage, ik had een tijdje geleden vernomen dat je die opnieuw wou inrichten, is dit nog steeds zo of is dat van de baan.

Groeten,
Wietse