Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
Luc,

U zegt dit te zullen overleggen met Meteo Consult om vervolgens er maar vanuit te gaan van 'Ach, die Wietse houdt wel op met zeuren'.
Ik kan er dus ook gewoon vanuit gaan dat er simpelweg niks is gebeurd.
Erg jammer!

Volgens mij kan ik beter ergens anders onderdak gaan zoeken op een forum, vind het hier erg flauw worden en ook Luc reageert niet op mijn PM tijd geleden. Allemaal van die zaken die de stemming hier niet ten goede komen.
Door jango
@ Wietse

Het lijkt wel of jij de enige bent met dit probleem.

De door jou aangehaalde regel betreffende de MOS verwachting in de afspraak met MC gaat mijns inziens over de verwachting die MC kan geven na het aanleveren van 2 jaar data door een station.
Luc heeft al eerder in een reactie aangegeven dat dit einde dit jaar/begin volgend jaar zijn aanvang zal kunnen krijgen.
Ik snap daarom niet waarom je dit telkens blijft aanhalen.
Als je ergens anders je onderdak wil zoeken zou ik dat zeker niet nalaten dit te doen, maar bedenk wel of je er dan op vooruit gaat en kan profiteren van alle gratis aangeboden diensten door MC en KNMI.
Door Luc
Wietse schrijft:
Luc,

U zegt dit te zullen overleggen met Meteo Consult om vervolgens er maar vanuit te gaan van 'Ach, die Wietse houdt wel op met zeuren'.
Ik kan er dus ook gewoon vanuit gaan dat er simpelweg niks is gebeurd.
Erg jammer!

Wietse (en anderen),

Ik heb vorige maand overleg gehad met Meteo Consult over een eventuele uitbreiding van de MOS feed (niet het plaatje). Meteo Consult heeft inmiddels toegezegd dat ze de volgende zaken gaan toevoegen aan de MOS feed:

Van oktober tot en met maart de kans op sneeuw per 12 uur .
Van april tot en met september de kans op onweer per 12 uur.

Omdat ik 3 weken vakantie heb gehad, ben ik niet in de gelegenheid geweest om dit eerder te communiceren. Het plan is om dit vanaf oktober toe te voegen. Ik zeg nadrukkelijk 'plan', zodat je niet gaat klagen als het 1 oktober nog niet werkt.

Ik wil er wel op wijzen dat deze toevoeging een extraatje is van Meteo Consult. Ze hoeven dat niet te doen!

Wij denken dat van alle mogelijke parameters, de meeste weeramateurs vooral interesse hebben in deze weersituaties. Vandaar dat we gekozen om deze 2 parameters toe te voegen aan de MOS Feed.

Door technische redenen is het niet eenvoudig om dit aan het plaatje toe te voegen, daarom komt deze extra data alleen beschikbaar in de MOS Feed.

Gr,
Luc
Door WeerstationGraveNL
Luc schrijft:
Van oktober tot en met maart de kans op sneeuw per 12 uur .
Van april tot en met september de kans op onweer per 12 uur.

Hele leuke aanvulling Luc.
Vooral de onweerverwachting is aardig.

We wachten het af :)
Door Wietse
Zeer mooie vooruitgang!
@Luc: Je hebt mail.
Door wthus
:D ben ik misschien een spelbreker, maar op het plaatje zou het ook wel leuk staan.