Algemeen forum voor discussie over de website
Door meteohoekvanholland
Extremen vannacht: maximale windstoot 91.8 km/uur Gouda (bloemendaal) (05:32u)

Klopt dat wel? Wel interessant als die vlaag uit het niets komt...

Ik probeer uiteraard niet stations "zwart" te maken, mijn opstelling is ook niet bijzonder goed, maar als het echt klopt wil ik het weten ook (ik houd van extreem weer) B)

Gr,

Marc
Door weerzoetermeer
Heren,

Letten we een beetje op de regels?

21. Het forum mag niet gebruikt worden om te discussiëren over meetwaardes van elkaars weerstation, tenzij een weeramateur zelf vraagt of zijn waardes correct zijn. Topics hierover zullen worden verwijderd of gesloten

Met vriendelijke groet,

Thierry
Door Eckie76
Gezien de titel van het onderwerp kan je dan het beste nu meteen een hangslot erop doen, of beter helemaal verwijderen, anders schiet die regel zijn doel voorbij.

Wat mij betreft mag je de hele topic uitgummen.
Door SpeedyGJ
Ik wijk normaal gesproken niet zoveel af maar nu door een noorden wind en dus geen ventilatie bij de tempsensor moet ik het nu opgeven tegen stations die wel goed zitten. Maar liefst 18.2 graden op de teller zit ik ruim 3 a 4 graden te hoog. Misschien is een ventilatiesysteem geen overbodige luxe bij dit weer. De temperatuur moet ik nu maar aanzien als gevoelstemperatuur :D
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,
hier in eersel in de tuin is het windstil, ik zag even geleden dat Eersel de top temperatuur haalde, ik had al eerder de gaten onderin de meteohut dicht gemaakt om de grondwarmte uit de hut te houden, er staat wel een fan door de pagode te blazen alleen als de zon schijnt. Ik heb nu voor proef een fan met hoge windsnelheid daarvoor in de plaats gehangen. ik laat deze een uur blazen om te zien of er een dip in de grafieken komt. ik heb dit gedaan om te zien of de afstraling van de leistenen tegels effect hebben op de temperatuur.

groeten Nol Eersel
Door nolversteeg
Hallo Vrienden,

de proef is gestopt ik heb geen dip gezien in de data er bleef +/- 1 graad verschil tussen de hoogste data en geen dip in de grafiek, dus morgen vel de gaten aan de onderzijde van de weerhut gesloten houden en de fan weer op zon-energie laten draaien.

groeten Nol Eersel.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16