Algemeen forum voor discussie over de website
Door ewagnernl
Ik ga verhuizen binnen Amsterdam en zelfs voor mijn weerstation is dit een verbetering. Betere mogelijkheden voor het opstellen van mijn Davis Vantage Pro.

Nu wil ik de locatie gegevens van mijn station aanpassen en heb ik al een paar berichten via de mail naar de beheerder van HWA (luc) gestuurd maar nog geen reactie gekregen. Wellicht zijn mijn emails in de spambox terecht gekomen.

Wie kan mij verder helpen?

gr. Eric
HWA: Amsterdam (Oud West) ... soon to be Amsterdam Westerpark
www.weatherstationamsterdam.nl
Door Overijse
ewagnernl schrijft:
Ik ga verhuizen binnen Amsterdam en zelfs voor mijn weerstation is dit een verbetering. Betere mogelijkheden voor het opstellen van mijn Davis Vantage Pro.

Nu wil ik de locatie gegevens van mijn station aanpassen en heb ik al een paar berichten via de mail naar de beheerder van HWA (luc) gestuurd maar nog geen reactie gekregen. Wellicht zijn mijn emails in de spambox terecht gekomen.

gr. Eric

Wordt naar gekeken
ewagnernl schrijft:

gr. Eric
Ik heb je mail teruggevonden en beantwoord.

Gr,
Luc
Door jango
ewagnernl schrijft:
Helaas ondanks diverse emails staat mijn weerstation op de nieuwe locatie te rapporteren tegen de oude gegevens. Geen reactie van beheerders.

Waarom deze vraag?
Moet je zelf niet iets ondernemen/aanpassen?

Het makkelijkst is om alles direct door te schuiven naar de beheerder van HWA.

Maar het is zo dat heel veel gegevens en zeker de vraag boven deze reactie over je locatie zelf kan ( moet ) aanpassen in de beheerders functie.

Zie je station (plaats) en dan beheer weerstation.

En Luc geeft ook aan in zijn reactie dat hij je mail heeft beantwoord.

Dus wat is dan nog het probleem?
Door ewagnernl
Heren,

Je kan van een bestaand weerstation niet zelf het (GPS) adres wijzigen, ik schuif niet af op de beheerder van de website.

Bericht van beheerder op 23 maart;

Omdat de historie is opgebouwd op een andere locatie, moet ik bij een verhuizing het oude weerstation verwijderen en een nieuwe toevoegen. Dan wordt ook de historie weer opnieuw opgebouwd vanaf de nieuwe locatie. Als je een mail stuurt met de nieuwe gegevens als deze online is (GPS locatie e.d.), dan zal ik het station toevoegen als nieuw station.