Algemeen forum voor discussie over de website
Door Overijse
Beste HWA-ers, weeramateurs,

Ongeveer anderhalve maand geleden had ik m'n mandaat als moderator opgegeven. Zie onderstaand quote uit het betreffende topic hierover.

Op anderhalve maand kan er veel gebeuren en dat is het ook.

Ik heb op deze anderhalve maand een veel beter evenwicht gevonden tussen, privé, werk en eigen projecten, waardoor ik weer meer tijd kan besteden in minder stressy omstandigheden om op HWA terug de draad op te pakken zonder uithalen naar leden, collega's en/of vrienden. Nogmaals excuses aan betrokkenen.

Ook de filteringen zijn in deze anderhalve maand toch iets of wat blijven doorgaan, en op dit ogenblik heeft LUC hard gewerkt om de moderatie te vereenvoudigen en met heel wat tijdswinst tot gevolg. (Zie ander topic over de http://www.hetweeractueel.nl/forum/algemeen/65216-wijziging-in-moderatietechnieken%20).

Ik hoop dat ik jullie en HWA op een even goede manier of/nog beter kan bedienen, en de kerk voor iedereen in het midden zal houden.

Met vriendelijke groeten,

Kris

Beste HWA-ers,

Bij deze leg ik met onmiddellijk ingang mijn moderatiefunctie naast me neer.

Redens :

- Minder om minder tot geen tijd meer wegens herorientatie op werkvloer sinds september 2015.
- Wegens de stress op de werkvloer vertaald dit zich soms in mijn moderatie waardoor ik pissed off achter het scherm zit en meer en meer impulsief handelingen uitvoer en/of beantwoord. (excuses aan betrokkenen, ben ook maar een mens).
- Meer tijd voor mezelf, m'n familie en m'n eigen problemen/projecten die de laatste maanden erg op de achtergrond geraakt zijn.
- Enkel 1 station (dit van mezelf) in de gaten houden.

Station Overijse blijft online, indien er extreme metingen zouden zijn, en ikzelf geen tijd heb om het in de gaten te hebben staat het aan m'n opvolgers vrij om mijn station of gegevens weg te filteren.

Ik beantwoord geen PM's meer ivm moderatie, urlwijzigingen en/of extremen (of het moeten filters zijn opgelopen door m'n eigen station).

Met vriendelijke groeten,

Kris
Door Luc
Yes!! He's back!!! :woohoo:

Kris,

Fijn dat je weer terug en actief bent. Al ben je niet helemaal weggeweest ;) .
Ik ben er van overtuigd dat de nieuwe moderator technieken ons veel werk gaan besparen. Bedankt ook voor je ideeën om deze te verbeteren.

Gr,
Luc
Door Overijse
Luc schrijft:
Yes!! He's back!!! :woohoo:

Kris,

Fijn dat je weer terug en actief bent. Al ben je niet helemaal weggeweest ;) .
Ik ben er van overtuigd dat de nieuwe moderator technieken ons veel werk gaan besparen. Bedankt ook voor je ideeën om deze te verbeteren.

Gr,
Luc

Ik wil niet met de bloemen van de ideeën gaan lopen. Deze mogen op Wim zijn hoed geplaatst worden, hij verdient alle lof voor deze ideeën.

;) ;) ;)

Grtz
Kris