- 05 okt 2010, 18:04
Hallo allemaal,
Alvast bedankt voor de eerste reactie`s.
Niet bij iedereen gaat het blijkbaar even snel.
Zal ook wel aan de aangeboden verbinding liggen die je heb of door welke netwerk je op dat moment heen moet om hem binnen te krijgen.
Het is niet de openingspagina http://home.xmsnet.nl/hetweerinnijmegen/ maar de pagina met webcams,en de tijd en datum staan in de camera in omgekeerde volgorde ( kun je niet omzetten)en tijd is gelijk aan mijn pc. Dus hoe je aan die tijd kwam ???
Heb zelfs met mijn 50MB moeite om bevoorbeeld de Cam van de Waalbrug binnen te krijgen,of die van Times square.
Dus evenwachten op een cam is mijn ook niet onbekent.
Steeds meer providers gaan ook over op een hogere band snelheid.
Reden voor geen contact Luc is dat de Cam maar 4 viewers tegelijk toe staat.
Als er meerdere gaan kijken word de overdracht snelheid ook lager( gedeeld door het aantal personen.)
De instellingen van de cam staan nu op streaming 640X480 /768 Kb.(kan tot 1,2) en 15 frames per sec. MPEG4
Dit is de gemiddelde kwaliteit.
Kan wel foto`s aan bieden maar dan stoot het beeld veel meer of er komt er een per minuut.
Wacht nog even de reacties af voor dat ik ga veranderen.
Maar ik ben blij met jullie reacties,kan daar alleenmaar van leren.
Alvast bedankt voor de eerste reactie`s.
Niet bij iedereen gaat het blijkbaar even snel.
Zal ook wel aan de aangeboden verbinding liggen die je heb of door welke netwerk je op dat moment heen moet om hem binnen te krijgen.
Het is niet de openingspagina http://home.xmsnet.nl/hetweerinnijmegen/ maar de pagina met webcams,en de tijd en datum staan in de camera in omgekeerde volgorde ( kun je niet omzetten)en tijd is gelijk aan mijn pc. Dus hoe je aan die tijd kwam ???
Heb zelfs met mijn 50MB moeite om bevoorbeeld de Cam van de Waalbrug binnen te krijgen,of die van Times square.
Dus evenwachten op een cam is mijn ook niet onbekent.
Steeds meer providers gaan ook over op een hogere band snelheid.
Reden voor geen contact Luc is dat de Cam maar 4 viewers tegelijk toe staat.
Als er meerdere gaan kijken word de overdracht snelheid ook lager( gedeeld door het aantal personen.)
De instellingen van de cam staan nu op streaming 640X480 /768 Kb.(kan tot 1,2) en 15 frames per sec. MPEG4
Dit is de gemiddelde kwaliteit.
Kan wel foto`s aan bieden maar dan stoot het beeld veel meer of er komt er een per minuut.
Wacht nog even de reacties af voor dat ik ga veranderen.
Maar ik ben blij met jullie reacties,kan daar alleenmaar van leren.