Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Luc
wthus schrijft:
Het ging daarstraks even fout met invoeren. Vergeten "Gisteren" aan te vinken voor de meting van 19h00 gisteravond. Daardoor klopt de "Doetinchem 12.0 cm 2009-12-21 12:00u" die er staat niet.
Ik heb deze melding weggehaald ;)
Door jango
wslangerak schrijft:
Blijft leuk om te zien, ondanks dat het misschien niet 100% betrouwbaar of nauwkeurig is.. Wat maakt 't uit, er ligt een berg :)
Buienradar heeft nu ook iets dergelijks:
http://www.buienradar.nl/sneeuwhoogte.aspx

Lijkt me zeer onbetrouwbaar dat kaartje van Buienradar.

Als ik het moet geloven ligt er nog op veel plaatsen geen sneeuw en dat is zelfs bij mij in de omgeving waarvan ik zeker weet dat er wel sneeuw ligt.

En dan de hoeveelheid aan gebieden met meer dan 50cm lijkt me ook een beetje overdreven.
Zal wel gemeten zijn op plaatsen waar men eerst de sneeuw op hopen heeft geschept of door het opwaaien in de sneeuwstorm van gister.

mijns inziens is de registratie op HWA wel iets meer van het ware.

Gr. Jan
Door Regards
Luc,

Je sneeuw kaart is gebruikt door Helga van Leur bij het RTL weerbericht :)

Gr Rik
Door keesweer
Heb het ook gezien toch wel leuk toch.
Goed gedaan luc.
Door Luc
Regards schrijft:
Luc,

Gr Rik
Ik zag het net. Gelijk de hele site even plat geweest. Wel leuk! Even kijken of ik dat weerbericht hier niet ergens kan plaatsen.

Gr,
Luc
Door petergroeneveld
Zag dat Helga van Leur net bij het weerbericht van RTL 4 om 19:50h het actuele sneeuwhoogte kaartje van HWA in haar weerpraatje heeft aangehaald, leuke geste voor de weeramateurs.

Zie dat jullie het ook hebben gezien kwam niet door op de site!

Van wie was die regenmeter cq. sneeuwmeter? :laugh:
Door Regards
Luc schrijft:
Ik zag het net. Gelijk de hele site even plat geweest. Wel leuk! Even kijken of ik dat weerbericht hier niet ergens kan plaatsen.

Gr,
Luc

Ik wilde gelijk een berichtje hier achter laten en kon inderdaad niet op HWA komen, zal nu best wel drukker worden denk ik ;)

Gr Rik
Door verhaar.riepe
Hallo,

Ja die was van mij.
Ik heb spiegel verwarming aande binnenzijde geplakt.

Ik heb de spiegelverwarming besteld bij Conrad.
Zoek maar een bij hun op de site onder vlakverwarming.
Kost +/- 8 a 10 euro en zijn er in de maat 10x6.5 en 13x7.
Sluit deze aan op een travo van 12v en doe er een dimmer tussen zetten.
Dit om oververhitting te voorkomen, en zet er een 12v lampje tussen zodat je kan zien dat hij niet voluit aan staat.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

www.weerstationnoorden.nl
Door Luc
Luc schrijft:
Regards schrijft:
Luc,

Gr Rik

Gr,
Luc
Voor wie het weerbericht van Helga met ons sneeuwkaartje nog wil zien, kan hier kijken:

http://www.rtl.nl/components/videorecor ... 2-2009.xml

Gr,
Luc
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15